کد خبر: 946985
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
امسال دولت با سیاست‌های غلط مشکلات فراوانی را برای مردم پدید آورده و گرانی‌های روزافزون زندگی را برای مردم سخت کرده است.
سرویس سیاست جوان آنلاین:  به گزارش مهر، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص تمدید چهارماهه چند دولت اروپایی در مورد FATF گفت: اگر ایران اسلامی قاطع و مسلّم بر ارزش‌های الهی و انسانی خود تأکید کند آن‌ها عقب‌نشینی خواهند کرد.
وی تأکید کرد: امریکا و اروپا غرق در بحران‌های سیاسی اقتصادی اجتماعی هستند و ناتوان‌تر از آنند که بتوانند مشکلات خود را حل کنند. ایران و سایر کشور‌های مستقل، متکی به ملت خود هستند.
بادامچیان گفت: دولت باید قاطعانه عمل به تعهدات عقب افتاده اروپا را مطالبه کند و از آن‌ها بخواهد به حقوق بشر و اصول دموکراتیک خود که شعارش را می‌دهند عمل کند. وی افزود: امسال دولت با سیاست‌های غلط مشکلات فراوانی را برای مردم پدید آورده و گرانی‌های روزافزون زندگی را برای مردم سخت کرده است. در همین راستا به جای اکتفا به چند بسته غذایی برای پایان سال، یک هیئت برای حل مشکلات کارگران بیکار، کارکنان و کارمندان کنار گذاشته شده تعیین و به مسائل آن‌ها رسیدگی کنند و شب عید آن‌ها را شیرین نماید.
دبیرکل موتلفه گفت: این دولت بود که با تصمیمات نادرست بازار ارز را به هم ریخت و با سیاست‌های غلط، صادرکنندگان و واردکنندگان را بلاتکلیف کرده و اغتشاش در نرخ ارز به وجود آورد. امروز تکلیف خریداران و فروشندگان ارز مشخص نیست و دولت باید فکری برای ثبات در بازار بکند و برای سال آینده، سیاست‌ها و تصمیمات راهگشا اتخاذ نماید.
بادامچیان گفت: دولت باید سیاست صحیح و امیدبخشی اتخاذ تا بخش اقتصادی دولتی و بخش عمومی و مردمی به آسانی و اطمینان ارز صادراتی را به سامانه نیما بیاورند. وی با اشاره به پیامد‌های ناهنجار مربوط به تورم طبق آمار مرکز آمار و بانک مرکزی گفت: دولت باید فکری برای بازنگری کارکرد خود در حوزه اقتصاد بکند تا بیش از این نارضایتی ایجاد نشود. آیا دولت نباید چاره‌ای برای کاهش مداوم ارزش پول ملی بکند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار