کد خبر: 946945
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
معاون وزیر ورزش با تاکید بر اینکه بعد از نوروز ۹۸ به وضعیت والیبال سر و سامان داده می‎شود، به ابهامات مطرح در مورد انتخابات قایقرانی و تنیس پاسخ داد.
جوان آنلاین: محمدرضا داورزنی گفت: والیبال سال آینده مسابقات زیادی در پیش دارد. نوجوانان و جوانان ایران باید خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کنند. بانوان باید برای مسابقات پیش‌رو تدارک ببینند. ضمن اینکه ما میزبان جام ملت‌های آسیا و دو هفته از لیگ ملت‌های والیبال هم هستیم. لیگ ملت‌ها را باید در اردبیل و ارومیه میزبانی کنیم که خوشبختانه اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است. کسب سهمیه المپیک و حضور در لیگ ملت‌ها از دیگر برنامه‌های تیم ملی برای سال آینده است. فدراسیون برنامه‌های خود را به خوبی دنبال می‌کند و ما تلاش می‌کنیم که بعد از تعطیلات نوروز سروسامانی به این فدراسیون بدهیم.
وی درخصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان نیز یادآور شد: وزارت ورزش در تلاش است تا این مسئله را انجام دهد. با صحبت‌هایی که انجام شده در تلاش هستیم تا شرایط مالی را فراهم کنیم و امیدوارم ورزشکاران هم کمک کنند تا بتوانیم این موضوع را مدیریت کرده و به تعهدات خود عمل کنیم. پیش‌نویس آیین نامه تجلیل از قهرمانان هم آماده است تا اصلاحات روی آن صورت بگیرد.
داورزنی درخصوص شرایط فرجی برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته، تصریح کرد: انتخابات فدراسیون کاراته قرار است ۲۲ یا ۲۳ اسفند ماه برگزار شود و تا آن زمان اگر نامه بازگشت به کار وی بیاید، فرجی می‌تواند در انتخابات شرکت کند وگرنه او در انتخابات نخواهد بود.
معاون وزیر ورزش درمورد برگزاری مجمع قایقرانی و اینکه نام کاندیدا‌ها دیر اعلام شد و شائبه‌های مهندسی انتخابات مطرح شده است، عنوان کرد: بازهم انتخابات شروع شد و شما دنبال مهندس می‌گردید؟! تاییدیه افرادی که آمده بود همان زمان به آن‌ها اعلام شد. چون تایید صلاحیت‌ها کم کم آمد، ما هم به همان شکل به افراد اعلام کردیم تا دیشب از فدراسیون قایقرانی درخواست کردیم تا اسامی افرادی که تایید شده‌اند را روی سایت قرار دهند. برای حفظ حرمت دوستان این اتفاق رخ داد؛ ضمن اینکه برای تایید صلاحیت‌ها نهاد‌های دیگر باید پاسخگو باشند. در مجموع تلاش می‌کنیم تا برای همه فدراسیون‌ها زمان ۱۵ روزه قانونی پیش از انتخابات را درنظر داشته باشیم و در آن زمان اسامی را اعلام کنیم.
داورزنی درخصوص اینکه گفته می‌شود گل‌محمدی دو سال دیگر بازنشسته خواهد شد، اظهار داشت:چه کسی این صحبت را مطرح کرده است؟ گل‌محمدی تا ۶۵ سالگی می‌تواند کار کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان درمورد انتخابات فدراسیون تنیس، خاطرنشان کرد: انتخابات این فدراسیون هم انجام خواهد شد. بعد از بررسی مجدد مدارکی که زده شده بود، سوابق مدیریتی یکی از نامزد‌ها مورد بررسی قرار گرفت و تعداد نفرات به ۲ رسید. در حال حاضر سرپرست این فدراسیون در حال انجام کار‌ها است تا زمان قانونی فرابرسد.
معاون وزیر ورزش درخصوص انتخابات فدراسیون‌های رزمی و کشتی هم گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان هفته یا هفته آینده زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون‌ها را هم اعلام کنیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار