کد خبر: 946910
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
روز‌های پایانی مرحله پنجم از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در خانه کشتی تهران در حال برگزاری است.
جوان آنلاین: آزادکاران تیم ملی که پنجمین مرحله اردوی آماده سازی خود را از روز ۲۳ بهمن ماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی آغاز کرده‌اند، روز‌های پایانی تمرینات خود را زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می‌کنند.
این مرحله از اردو با حضور کشتی گیران منتخب کادر فنی و نفرات برتر رقابت‌های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی با انجام تمرینات متنوعی از جمله استقامتی، هوازی و بی هوازی، وزنه و بدنسازی و مرور فن و تمرین کشتی پیگیری شد و ملی پوشان تمرینات خود را روز ۷ اسفندماه به پایان می‌رسانند.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد نیز روز چهارشنبه هفته جاری با ترکیب مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی در اوزان ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم راهی شهر روسه محل برگزاری رقابت‌های بین المللی جام دانکلوف بلغارستان می‌شوند که این مسابقات روز‌های ۹ تا ۱۲ اسفندماه برگزار خواهد شد.
مرحله ششم اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های ۱۲ تا ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود که آزادکاران تا زمان حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین (۳ تا ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸) ۲ مرحله‌ی اردو دیگر را در برنامه دارند. اردوی تیم ملی در زمان تعطیلات نوروز قرار است روز‌های ۵ تا ۱۵ فروردین ماه در خرم آباد برگزار شود.
رقابت‌های کشتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز‌های ۱۲ تا ۱۸ مردادماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد و آزادکاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود ۱۷ ماه زمان دارند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار