کد خبر: 946895
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
به بهانه روز مادر؛
شاید شما هم از جمله افرادی باشید که با نزدیک شدن به روز مادر، دنبال هدیه‌ای مناسب هستید. ما در این گزارش ایده‌های جدید برای این روز را به شما معرفی می‌کنیم.

جوان آنلاین: ۷ اسفند ۱۳۹۷ هجری شمسی (بیستم جمادی الثانی) ولادت بانوی پاکی ها , حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است که این روز به نام روز مادر هم نامیده می شود.

این روز برای همه فرزندان بهانه ای است تا به آغوش پر مهر مادر رفته و او را با هدیه ای خوشحال کنند تا شاید بتوانند پاسخگوی ذره ای از زحمات و محبت های مادر خویش باشند. بسیاری از خانواده ها برای مادران خود طلا و جواهر کادو می دهند که البته امسال این هدیه بسیار پرهزینه خواهد بود , بنابراین باشگاه خبرنگاران جوان در این خبر به شما کمک می کند تا از ایده هایی نو برای هدیه روز مادر استفاده کنید.

برای مادرتان لباس بدوزید

اگر خیاطی بلد هستید برای مادر خود لباس بدوزید , خصوصا لباسی که نیاز دارد زیرا این هدیه از هنرهای شما است و شما وقت خود را با عشق صرف دوخت آن کرده اید که این برای مادر شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

بوته گل بخرید

با خرید بوته گل های قابل کاشت دیگر هدیه شما پژمرده نخواهد شد و این هدیه سالیان سال با مراقبت های مادر شما سبز و شاداب خواهد ماند. اگر بوته میوه باشد قطعا جذابیت بیشتری به همراه خواهد داشت.

آلبوم عکس بسازید

مادران علاقه بسیاری به مرور خاطرات و نگاه به آلبوم های عکس دارند. شما می توانید با عکس های مختلف خانوادگی برای مادر خود آلبوم بسازید . این آلبوم می تواند دیجیتالی و یا کاغذی باشد. قطعا آلبوم های کاغذی، مادران را بیشتر راضی می کند.

برای مادر خود غذا درست کنید

درست است که هیچ دست پختی جای دست پخت مادر را نمی گیرد اما شما می توانید در این روز به خصوص برای مادر خود غذا درست کنید و آن را به او هدیه دهید. قطعا مادر شما از تلاش شما برای پخت این غذا خوشحال خواهد شد.

کتاب هدیه دهید

کتاب از جمله هدیه هایی است که هیچ زمان قدیمی نمی شود. با درنظر گرفتن سلیقه مادر خود در خواندن کتاب برای او کتاب بخرید تا اوقات فراغت خود را با کتاب و یاد شما پر کند.

لوازم ورزشی

به مادر خود لوازم ورزشی هدیه دهید؛ این هدیه می تواند کتانی یا لباس ورزشی باشد. با این هدیه به مادر خود می گویید که تا چه اندازه سلامتی او برای شما همه است.

گردنبند

گردنبدهای درب دار از جمله هدیه هایی است که با قرار دادن عکس خود و دیگر اعضای خانواده در آن می توانید مادرتان را خوشحال کنید و او هر زمان که بخواهد می تواند عکس عزیزانش را در گردنبند خود ببیند.

سنگ نمک

شاید فکر کنید که سنگ نمک برای هدیه روز مادر مناسب نیست اما این هدیه سرشار از خاصیت و انرژی است و می تواند انرژی های منفی را به جذب و حال و هوای خانه را تغییر دهد.

دستگاه تصفیه هوا

در هوای آلوده شهرهای بزرگ، این هدیه می تواند به سلامتی مادر شما کمک کند و تنفس در هوای پاک را برای او به ارمغان آورد.

ست بهداشتی

وسایل بهداشتی از جمله عطر و ادکلن , ماسک ها و کرم های مراقبتی پوست , شامپوهای مراقبتی و... از جمله هدیه هایی است که بسیاری از مادرها را خوشحال می کند و البته این هدیه نشان دهنده علاقه شما به سلامتی و زیبایی مادرتان هم محسوب می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار