کد خبر: 946864
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
یک نماینده مجلس با بیان اینکه اعاده به خدمت مهدی تاج باید در فولاد مبارکه صورت بگیرد نه فدراسیون فوتبال، تاکید کرد که دستگاه‌های نظارتی و قضایی به صورت جدی به این فدراسیون ورود کرده‌اند.
جوان آنلاین: روز گذشته بود که خبرگزاری مهر در خبری اعلام کرد نهاد‌های نظارتی به مهدی تاج بابت ادامه فعالیت بازنشسته‌ها در فدراسیون فوتبال هشدار داده‌اند.
امروز هم خبر احتمال جلب یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر پرونده کیفری در خبرگزاری مهر منتشر شد.
سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در گفتگو با رادیو تهران به بحث ادامه کار بازنشستگان اشاره کرد و گفت: قرار است مجمع فدراسیون فوتبال برگزار شود، ولی موضوع بازنشسته‌ها را در دستور کار قرار نداده‌اند. به خاطر جرم انگاری که در قانون صورت گرفته، بررسی این موضوع در دستگاه‌های نظارتی و دستگاه قضایی شروع شده است.
وی افزود: تا جایی که می‌دانم دستگاه‌های نظارتی از دو هفته پیش به صورت جدی به فدراسیون فوتبال ورود کرده‌اند. هم راجع به قانون بازنشستگان و هم راجع به بحث‌هایی که در فدراسیون هست روند قضایی را پیش می‌گیرند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: بازنشسته‌هایی که در فدراسیون کار می‌کنند مرتکب جرم می‌شوند. احراز هرگونه سمت و دارا بودن امضا‌های اداری و مالی در حکم تصرف غیر قانونی بر اموال عمومی است. صرفا این افراد می‌توانند حکم مشاور داشته باشند و دارای یک سوم ساعت کار و پرداختی. سمت دیگری به جز مشاور نمی‌توانند داشته باشند.
وی درباره اینکه بازنشسته‌ها کماکان به کارشان ادامه می‌دهند، گفت: دستگاه‌های نظارتی و قضایی ورود جدی خود را به فدراسیون شروع کرده‌اند.
قاضی زاده هاشمی درباره اینکه آیا قانون شامل حال مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم می‌شود؟ تاکید کرد: آقای تاج مدرکی را ارائه داده است مبنی بر اینکه اعاده خدمت شده است. ضوابط اعاده خدمت در قانون مشخص است. فردی که اعاده به خدمت می‌شود فقط می‌تواند به کاری که قبلا فعالیت می‌کرده برگردد. چون آقای تاج در فولاد مبارکه بازنشسته شده، می‌تواند در فولاد مبارکه ادامه خدمت بدهد. کار تاج در فدراسیون فوتبال خلاف مقررات اعاده به خدمت است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار