کد خبر: 946844
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
علی مرادی با توجه به درپیش بودن رویداد‌های وزنه‌برداری به خصوص انتخابی المپیک متقاضی تسریع در پرداخت بخش باقی مانده بودجه فدراسیون وزنه‌برداری توسط وزارت ورزش است.
جوان آنلاین: فدراسیون وزنه برداری میزبان چهارمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر است که از جمعه به میزبانی تهران آغاز می‌شود. این رقابت‌ها از جمله مسابقات گزینشی المپیک است که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود.
مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فرودین ماه به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود هم دیگر رویداد پیش روی فدراسیون وزنه برداری است. این رقابت‌ها هم جزو رویداد‌های گزینشی المپیک به حساب می‌آید که آماده سازیِ اعزام ملی پوشان به آن در برنامه فدراسیون قرار دارد.
به خاطر شرکت در این دو رویداد در کنار دیگر برنامه‌های جانبی که فدراسیون وزنه برداری دارد باعث شده علی مرادی پیگیر تخصیص هرچه زودتر بخش باقی مانده این فدراسیون باشد.
ظاهرا فدراسیون وزنه برداری تاکنون بیش از ۹۵ درصد بودجه خود را از وزارت ورزش دریافت کرده، اما علی مرادی از طریق معاونت مالی این وزارتخانه پیگیر تخصیص بخش باقی مانده است تا برای اجرای برنامه‌های پیش رو با کمبود مالی مواجه نشود.
البته ژاله فرامرزیان که معاونت مالی وزارت ورزش را عهده دار است، پاسخ دقیق و شفافی به پیگیری‌های رئیس فدراسیون وزنه برداری نداده، اما تاکید کرده که موضوع را از طریق وزیر ورزش پیگیری خواهد کرد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار