کد خبر: 946736
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
حتما درانتخابات فدراسیون وزنه برداری کاندیدا می‌شوم
درهشتمین روز از ثبت نام کاندیدا‌ها برای انتخابات فدراسیون وزنه برداری، انوشیروانی سرمربی سابق تیم ملی و مقامی دبیر سابق فدراسیون هم به جمع کاندیدا‌ها اضافه شدند. این دو نفر در حالی برای انتخابات فدراسیون وزنه برداری ثبت نام کردند که تعداد کاندیدا‌ها به هفت نفر رسید. حسین رضازاده- کوروش باقری- سجاد انوشیروانی -حسین مقامی- محمدرضا آخوندی- عبدالکریم پورکیان و نصرت الله عابدینی نفراتی هستند که پیش از این در انتخابات فدراسیون وزنه برداری ثبت نام کرده‌ بودند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت وگو با "جوان آنلاین"درباره آیا در انتخابات وزنه برداری کاندیدا می‌شود گفت: بله. من قطعا شرکت می‌کنم چرا وظیفه خودم می‌دانم دینم را ادا کنم. انتخابات تا روز دوشنبه ادامه دارد و احتمالا در روز آخر در انتخابات ثبت نام خواهم کرد.
وی افزود: تا امروز ۷ نفر طبق قانون و بنا بر شرایط توانسته‌اند در انتخابات حضور پیدا کنند. همگی قطعا افرادی هستند که خواهان کمک به این رشته پرمهیج هستند و می‌خواهند با این کار کمکی به رشته وزنه برداری داشته بشاند.
مرادی درباره اینکه گفته می‌شود از گزینه‌های وزارت ورزش می‌باشد خاطر نشان کرد: ببیند این صحبت‌ها تفرقه انگیزانه است و نباید درباره آن صحبت کرد. وزارت ورزش قطعا در انتخابات کاملا استقلال خواهد داشت و تصور نمی‌کنم از هیچ کاندیدایی حمایت کند. این صحبت‌ها فقط حاشیه درست می‌کند و برخی‌ها می‌خواهند انتخابات را زیر سئوال ببرند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره اینکه بالاخره سهراب مرادی عمل جراحی می‌کند یا خیر اظهار داشت: تا آنجا که اطلاع دارم قرار بود کمرش جراحی شود. فدراسیون پزشکی ورزشی حرف آخر را در این باره می‌زند. ما برای او و کیانوش رستمی شرایط مساوی می‌گذاریم. در جام فجر سهراب ثبت نام خواهد کرد، اما وزنه نمی‌زند.
وی در ادامه افزود: چهارمین دوره رقابت‌های وزنه برداری جام بین المللی فجر با حضور ۲۰ کشور خارجی از ۱۰ تا ۱۴ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود. مسابقات درتالار وزنه برداری (سالن همایش‌های ایرانیان) مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد. روسیه، کرواسی، ترکمنستان، مغولستان، مجارستان، افغانستان، آلمان، عراق، لتونی، جمهوری آذربایجان، رومانی، ترکیه، سوریه، یمن، کامرون، اتریش، قطر، اردن، کره جنوبی، بنگلادش به همراه ایران در این رقابت‌ها حضور دارند. مسابقات در ۷ وزن المپیکی (۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم) و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. در این مسابقات رئیس و نایب رئیس فدراسیون جهانی قرار بود حضور داشته باشند که به خاطر مسائل کاری عذرخواهی کردند، اما از آسیا نماینده خواهیم داشت. در این مسابقات برای جام فجر روسیه خارج از وقت قانونی تقاضا کرد که حضور داشته باشد که ما درخواست را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم که نپذیرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار