کد خبر: 946699
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
فردا دور برگشت مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال، با برگزاری چهار دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری خواهد شد. دردور رفت تیم‌های شهرداری ورامین، پیکان تهران، کاله مازندارن و پیام مشهد با بردی که کسب کردند، گام محکمی برداشتند و حالا با خیالی آسوده‌تر به استقبال بازی برگشت می‌روند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در اولین بازی تیم شهرداری ورامین که تیم صدرنشین لیگ برتر بود باید در خانه گنبد به مصاف این تیم برود. دردور رفت پلی آف شهرداری ورامین با نتیجه قاطعانه ۳ بر صفر تیم شهرداری گنبد را در خانه شکست داد و برای صعود به مرحله بعد نیاز به پیروزی دوم در خانه گنبد دارد. با توجه به بازیکنان خوبی که شهرداری ورامین دارد به نظر نمی‌رسد در بازی فردا کار سختی پیش رو داشته باشد.
در حساس‌ترین بازی فردا تیم‌های پیکان و سایپا به مصاف هم می‌روند. دو تیم قدرتمندی که با ستاره‌های خود در تلاشند تا از این مرحله پلی آف صعود کنند. نارنجی پوشان سایپا با تمام ستاره‌هایش برای فرار از حذف زود هنگام از دور مسابقات تمام تلاش خود را در بازی برگشت به نمایش بگذارند. در بازی رفت تیم پیکان با شکست مقتدرانه ۳ بر صفر، تیم پر مهره و ستاره سایپا نشان داد که برای پلی آف برنامه دارد و یکی از مدعیان قهرمانی است. تیم پیکان در صورت کسب پیروزی دوم راهی دور بعد خواهد شد در غیر اینصورت بازی سوم، تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.
در دیگر دیدار در مشهد شاگردان قوچان نژاد به مصاف تیم فولاد سیرجان می‌رود. دیدار دو تیم پیام مشهد و فولاد سیرجان در حالی به صعود تیم پیام به پایان رسید که محمدرضا دامغانی سرمربی فولاد، مهدی مهدوی، کلیدی‌ترین بازیکنش را به دلیل مصدومیت از دست داد تا دست او را در بازی برگشت نیز خالی بگذارد. در بازی رفت تیم فولاد سیرجان علی رغم میزبانی نتوانست برابر پیام مشهد حرفی برای گفتن داشته باشد تا شاگردان قوچان نژاد سه بر یک بازی را به نفع خود به پایان بگذارند و گام محکمی را در مرحله اول پلی آف برداشته باشند.
اما در پر حاشیه‌ترین دیدار مرحله رفت نیز خاتم اردکان میزبان کاله مازندران بود که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود کاله به پایان رسید. در این بازی پر حاشیه تماشاگران خاتم دست به اعتراض زدند تا همین باعث ایجاد وقفه در بازی شود. در نهایت تیم کاله که به عنوان تیم ششم جواز حضور در پلی آف را کسب کرده بود موفق شد تیم پر مهره خاتم را که بازیکنانی مانند شهرام محمودی و عادل غلامی را در اختیار دارد در خانه شکست دهد. خاتم اردکان در پایان رقابت‌های دوره‌ای در جایگاه سوم مسابقات قرار داشت و این تیم فردا برای صعود به مرحله بعد کار سختی در آمل و در خانه کاله خواهد داشت.
تیم‌های پیکان، شهرداری ورامین، کاله مازندران و پیام مشهد در صورت پیروزی در بازی فردا راهی دور بعد خواهند شد، اما در صورت شکست رقابت‌ها به بازی سوم کشیده خواهد شد که روز چهارشنبه برگزار می‌شود.


برنامه کامل رقابت‌های دور برگشت مرحله اول پلی آف؛
* شهرداری گنبد ـ. شهرداری ورامین
* سایپا تهران ـ. پیکان تهران
* کاله مازندران ـ. خاتم اردکان
* پیام مشهد ـ. فولاد سیرجان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار