کد خبر: 946664
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
رئیس بسیج مهندسین استان سمنان خبرداد:
رئیس بسیج مهندسین استان سمنان از برگزاری گرامی‌داشت روز مهندس با حضور مهندس سیدمحمد غرضی در سمنان خبر داد .

علی‌اکبر شهابی‌نیا اظهار کرد: این ویژه‌برنامه فردا دوم اسفندمان در سالن شهیدمطهری سمنان برگزار خواهد شد.

وی از مهندس سیدمحمد غرضی از وزرای اسبق و کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری به عنوان سخنران این همایش نام برد و افزود: همچنین دکتر علی خیرالدین عضو هیئت علمی و رئیس پیشین دانشگاه سمنان از دیگر سخنرانان این همایش است.

رئیس بسیج مهندسین استان سمنان با بیان اینکه این برنامه به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد تصریح کرد: در این همایش به عملکرد جامعه مهندسین در چهار دهه گذشته و رشد و توسعه کشور نیز پرداخته خواهد شد.

شهابی‌نیا ادامه داد: همچنین قرار است که در همین ارتباط از 40 نخبه استان سمنان تجلیل شود.

وی از استاندار، فرماندار و فرمانده سپاه قائم به عنوان دیگر مدعوین و سخنرانان این همایش نام برد و گفت: همزمان با این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استان نیز برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج مهندسین استان سمنان از عضویت یک‌هزار و 900 نفر در بسیج مهندسین استان خبر داد و افزود: بسیج مهندسین استان سمنان از بدو تاسیس تاکنون منشاء خدمات شایانی در بخش‌های مختلف بوده است.

وی در خصوص برگزاری مجمع عالی بسیج مهندسین استان اظهار کرد: قرار است که مجمع عالی قشر در نیمه دوم اسفند امسال و قبل از پایان سال در مرکز استان برگزار شود.

سیدمحمد غرضی وزیر پست، تلگراف و تلفن در دولت‌های میرحسین موسوی و مرحوم آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی بوده و همچنین کاندیداتوری ایشان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهور که به تشکیل دولت اول دکتر روحانی انجامید سبب شد که نام این سیاستمدار کهنه‌کار دوباره در کشور مطرح شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر