کد خبر: 946661
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
با حضور مدیر روابط دانشگاهی فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA)
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: همایش خلق آینده نوآورانه با یكدیگر با حضور مدیر روابط دانشگاهی فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA) در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.

دکتر محمدمهدی فاتح با اعلام این خبر اظهار کرد: همایش خلق آینده نوآورانه با یكدیگر با حضور دكتر مسعود تاجبخش مدیر روابط دانشگاهی فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA) فردا پنجشنبه دوم اسفند ماه 97 در سالن اجتماعات كتابخانه مركزی در پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد: آشنایی با مباحث نوآوری و آفرینشگری نوین در دنیای امروز و آشنایی با فرصت‌های ملی و بین‌المللی در حوزه اختراع و نوآوری از جمله مباحث انگیزشی است كه در این همایش كه ارائه می‌شود .

وی از طرح مباحث مرتبط با كسب و كارهای نوین در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر دانشجویان شرکت عموم علاقه‌مندان نیز در این همایش علمی آزاد است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود خواستار حضور دانشجویان علاقه‌مند در این همایش شد و گفت: به‌منظور تسهیل در حضور اساتید و دانشجویان سرویس ایاب و ذهاب در دو مسیر رفت و برگشت پیش‌بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر