کد خبر: 946657
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
برانکو با دست خالی در مسجدسلیمان
یاران برانکو بار دیگر در آستانه صدرنشینی قرار دارند. با توجه به نامعلوم بودن زمان بازی سپاهانی‌های اصفهان در هفته نوزدهم، پرسپولیس این فرصت را دارد تا بعد از پیروزی احتمالی برابر نفتی‌های مسجدسلیمان عصر امروز بار دیگر صدر جدول را از رقیب اصفهانی خود بازپس گیرد.
دنیا حیدری
جوان آنلاین: در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ، شاگردان برانکو ساعت ۱۶ امروز به مهمانی نفتی‌های مسجدسلیمان می‌روند. تیمی که با کسب ۱۶ امتیاز از سه برد، هفت تساوی و هشت باخت، سکوی سیزدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد، اما به‌رغم حضور در نیمه انتهایی جدول و کسب تنها سه برد در ۱۸ بازی گذشته، حریف چندان ساده‌ای نیست، نه فقط، چون پرسپولیس در شهر اولین‌ها حسین ماهینی، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، بوژیدار رادوشویچ، محسن ربیع‌خواه، شجاع خلیل‌زاده و آدام همتی را به همراه ندارد، بلکه از آن جهت که هدایت نفتی‌های مسجدسلیمان را مرزبان، مربی سابق سرخپوشان برعهده دارد. مربی‌ای که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد و با توجه به شناختی که از روحیه سرخپوشان پایتخت دارد، می‌تواند روز سختی را در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای برانکو و یارانش رقم بزند. با این حال آنچه باعث نگرانی برانکو در آستانه این بازی شده، عدم هماهنگی کامل بازیکنان تیم است که اگرچه در نیم‌فصل دوم بد نتیجه نگرفتند، اما هنوز نتوانسته‌اند بازی‌های خوب و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارند. شاید به این دلیل که نفرات جدید هنوز در ترکیب تیم جا نیفتاده‌اند و مصدومیت‌های پی در پی باعث شده تا برانکو مدام دست به ترکیب بزند و نفرات تیم را تغییر دهد، درست مثل بازی امروز، هرچند که برخی تغییرات بازی امروز می‌تواند نشان از نارضایتی برانکو از برخی شاگردانش باشد. در واقع برانکو نیز همانند تماشاگران از نحوه عملکرد برخی از بازیکنان تیم رضایت کامل ندارد و بعید نیست که برخی از آن‌ها را در مصاف امروز برابر نفت مسجدسلیمان روی نیمکت بنشاند، آن هم در دیداری که یک‌بار دیگر می‌تواند پرسپولیس را صدرنشین کند.
یک روز قبل از مصاف پرسپولیس با یاران مرزبان، اما چهار دیدار دیگر از هفته نوزدهم برگزار شد که طی آن استقلال خوزستان در مصاف با نفت آبادان به تساوی یک-یک تن داد، نساجی در دیداری خانگی ۲ بر صفر از سد فولاد گذشت، پیکان ماشین‌سازی را در تبریز یک بر صفر شکست داد و پدیده موفق شد ۲ بر صفر سپیدرود رشت را مغلوب و موقتاً جایگاه پرسپولیس را در رده دوم جدول از آن خود کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار