کد خبر: 946656
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
پایان دور رفت یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا
پرونده دور رفت رقابت‌های یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی چهارشنبه شب با برگزاری دو دیدار بسته شد که اتلتیکو موفق به شکست یوونتوس شد و سیتی از سد شالکه گذشت.
جوان آنلاین: در حساس‌ترین دیدار هفته پایانی دور رفت یک‌هشتم نهایی، اتلتیکومادرید در متروپولیتانو به بردی ارزشمند برابر بانوی پیر دست یافت و با پیروزی ۲ بر صفر در این دیدار خانگی، شانس خود را برای صعود در دور برگشت افزایش داد. میزبان در حالی این بازی را با دو گل خیمنس و گودین در دقایق ۷۸ و ۸۳ به پایان برد که داور میدان نخستین گل این بازی را که توسط آلوارو موراتا به ثمر رسیده بود، با کمک از VAR مردود اعلام کرد. سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید بعد از این پیروزی مهم تأکید کرد که به خودشان افتخار می‌کنند: «نتیجه خوبی بود و از این پیروزی به خود افتخار می‌کنیم، اما هنوز تکلیف صعود مشخص نیست و خوب می‌دانیم که یوونتوس پرمهره در خانه ما را حسابی اذیت خواهد کرد.» آلگری، اما بدون هیچ توضیحی پذیرفت که تیمش در این دیدار خوب نبوده و در دام حریف افتاده است: «جای هیچ توجیهی نیست. بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشتیم وحتی نتوانستیم یک ضربه به سمت دروازه بزنیم. اتلتیکو در ضدحملات بسیار خطرناک و مرگبار نشان داد و ما را در نیمه دوم نابود کرد. نتیجه ناامید‌کننده‌ای بود، اما ناامید نیستیم، چراکه هنوز بازی برگشت و فرصت جبران داریم.» کیلینی، کاپیتان یوونتوس هم بعد از این شکست قول داد که تیمش در دیدار برگشت متفاوت ظاهر شود.
در دیگر بازی چهارشنبه شب هم منچسترسیتی در آلمان برابر شالکه به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت تا شانس زیادی برای صعود داشته باشد. شاگردان پپ در این دیدار خارج از خانه برد پرگل و ارزشمندی را به دست آوردند که در بازی برگشت می‌تواند کار آن‌ها را برای صعود آسان‌تر کند. در این دیدار سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی با گلزنی در دیدار برابر شالکه رکورد جدیدی را در تاریخ لیگ قهرمانان به نام خود به ثبت رساند. او نخستین بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست که توانسته در هفت دیدار پیاپی خارج از خانه گلزنی کند. پپ، اما با وجود یک پیروزی پرگل تأکید کرد که تیمش هنوز آماده رقابت با بزرگان نشده است: «بازی را بردیم، اما می‌توانستیم بهتر باشیم و برای صعود به دور بعد باید در بازی برگشت بهتر باشیم. در واقع ما هنوز به پیشرفت نیاز داریم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار