کد خبر: 946629
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از هشتمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: در این جشنواره توجهی جدی به حوزه طراحی در صنعت مد و لباس شده است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف هشتمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: در گذشته در زمینه طراحی مد و لباس کپی‌برداری و تقلید داشتیم ولی در بازدیدی که از هشتمین جشنواره مد و لباس فجر داشتم، مشاهده شد که توجه جدی به طراحی خلاقانه با الهام از هویت ایرانی اسلامی شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در برگزاری جشنواره‌های مد و لباس باید از ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور در این زمینه الهام بگیریم و طراحی‌های جدید و خلاق خلق کنیم. وی تصریح کرد: امسال در جشنواره مد و لباس فجر به مکران توجه شده است. مکران بخشی از کشورمان است که دارای ظرفیت‌های بسیاری است. توجه به این حوزه اتفاق مهمی است، به این معنا که بخشی از ظرفیت و هویت ایرانی عرضه شده است و در سال‌های آینده نیز می‌توان با توجه به ظرفیت‌های شمال، جنوب، شرق و... کشور این مسیر را ادامه داد. صالحی افزود: در بخش طراحی و اجرای مد و لباس باید به همگرا بودن با اخلاق و هنجار‌های جامعه نیز توجه داشته باشیم. هر چقدر در حوزه مد و لباس هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ فرهنگی درون‌زاتر باشیم کمک بسیاری به این بخش در کشور می‌شود و رسانه‌ها نیز می‌توانند در این مسیر به هویت ایرانی‌مان کمک کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار