کد خبر: 946576
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
در حالی که در دور جدید تحریم ها، رنو و پژو بار دیگر بازار خودروی کشور را ترک و چینی‌ها هم حضور خود را در ایران کم رنگ کرده‌اند، خبر‌ها حاکی از مذاکرات خودروساز روسی سازنده لادا برای ورود به بازار ایران است.
جوان آنلاين: خودروسازی که البته یکی از شرکای رنو در بازار روسیه محسوب می‌شود. به گزارش تسنیم به نقل از تاس، ویکتور کلادوف، مدیر بخش همکاری بین الملل و سیاست منطقه‌ای شرکت دولتی روستک گفت: خودروسازی روسی اتوواز درباره فروش خودرو با ایران مذاکره می‌کند و در این راستا، در خصوص تحویل و مونتاژ خودرو‌های اتوواز گفت: وگو شده است.

خراسان نوشت: بر اساس این گزارش، شرکت اتوواز که تولید کننده خودروی «لادا» است، خودرو‌های خود را در مصر مونتاژ می‌کند، اما به گزارش عصر ایران به نقل از یکی از مسئولان این خودروسازی، خودرو‌های این شرکت در ۳۴ کشور جهان مانند کشور‌های مشترک المنافع، ترکیه، تونس، شیلی و کوبا به فروش می‌رسد. خودروسازی اتوواز در سال‌های گذشته، مهم‌ترین و یکی از بزرگ‌ترین برند‌های داخلی در روسیه بوده است. به گزارش مجله رنو ایران، رنو یکی از سهامداران اصلی این شرکت به شمار می‌رود. اتوواز در سال ۲۰۱۶ توانسته است ۴۰۸ هزار دستگاه خودرو شامل لادا، رنو، نیسان و داستر را تولید کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار