کد خبر: 946575
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
فدراسیون جهانی تیراندازی در حالی که شب گذشته تصمیم گرفت سهمیه المپیک در مسابقات جهانی هند توزیع نشود نظر خود را تغییر داد.
جوان آنلاین: در حالی که فدراسیون جهانی تیراندازی تصمیم گرفته بود توزیع سهمیه المپیک توکیو را از جام جهانی هند حذف کند، اما با اعلام ابراهیم اینانلو مربی تیم ملی تفنگ ایران این سهمیه دوباره در همین مسابقات توزیع خواهد شد. مسابقات جام جهانی هند اولین مسابقات در سال ۲۰۱۹ است که سهمیه المپیک توکیو در آن توزیع خواهد شد.

روز گذشته کشور هند میزبان مسابقات تیراندازی جام جهانی به دلیل مشکلاتی که در کشمیر اتفاق افتاده بود به نمایندگان پاکستان ویزا نداد و فدراسیون جهانی هم تصمیم گرفت تا توزیع سهمیه المپیک در این مسابقات را حذف کند، اما اکنون این سهمیه به جز در ماده راپیت فایر مردان توزیع خواهد شد.
تیم ملی تیراندازی ایران با وجود مشکلات، کمبود مهمات و همچنین لغو اردوی هانوفر آلمان با ترکیب ۱۵ نفری در تفنگ و تپانچه عازم این مسابقات شده‌اند. ترکیب تیم ایران را در رشته تفنگ الهه احمدی، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، حسنا توتونچی، امیر محمد نکونام، حسین باقری، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان و در رشته تپانچه جواد فروغی، امیر جوهری، وحید گلخندان، مصطفی نصیری، مینا قربانی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی تشکیل می‌دهند.

این مسابقات از فردا ۴ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا هشتم اسفند ادامه دارد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار