کد خبر: 946541
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس گفت: پروژه‌های عمرانی سطح شهر فردیس در اسفند ماه افتتاح می‌شود.

منوچهر غفاری در حاشیه بازدید امام جمعه شهرستان فردیس از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه بهسازی زیر پل سرحد آباد تقریبا به اتمام رسیده است، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری ۳۰۰ میلیون تومانی به بهره برداری به می رسد.

وی در ادامه افزود: زیر پل سرحد آباد فضای مرده و بلااستفاده شهری بود که با این اقدام به فضای سبز و قابل استفاده برای شهروندان تبدیل شد.

شهردار فردیس با اعلام اینکه مدیریت شهری فردیس نسبت به احداث فضای سبز، پیست دوچرخه سواری، لوازم ورزشی، فضای بازی کودکان و همچنین فضایی برای پیاده روی در زیر پل سرحدآباد اقدام کرده است، تاکید کرد: پل سرحدآباد نیز نیازمند بهسازی است و متاسفانه هیچ اقدامی برای بهسازی این پل از ابتدای تاسیس انجام نشده است.

غفاری با اشاره به اینکه مشاوران عمرانی شهرداری فردیس در حال انجام مطالعه ساختار و وضعیت پل سرحد آباد هستند، تصریح کرد: پس از تکمیل این مطالعات، مدیریت شهری فردیس نسبت به بهسازی پل اقدام می کند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه پروژه بوستان فردیس در حال آماده سازی برای بهره برداری است، تاکید کرد: این پارک بیش از یک هکتار است و به یکی از پارک های بزرگ شهر تبدیل می شود که با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، پیش بینی می کنیم شهروندان استقبال بسیاری از این پارک داشته باشند.

شهردار فردیس با اعلام اینکه بیش از ۹۵ درصد عملیات عمرانی بوستان فردیس انجام شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای حوزه خدمات شهری اکنون در حال تجهیز این پارک به لوازم ورزشی، فضای سبز و غیره هستند.

به گفته وی بوستان فردیس دارای امکاناتی همچون سرویس های بهداشتی مجزا، فضای سبز، پیاده راه سازی، لوازم تندرستی و غیره است. همچنین در نظر داریم نسبت به احداث یک سرای محله در این پارک اقدام کنیم.

غفاری همچنین به پروژه پیاده راه سازی بهشت فردیس اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی این پارک به اتمام رسیده است و نیروهای خدمات شهری شهرداری فردیس در حال تجهیز این پارک به فضای سبز، لوازم تندرستی وغیره هستند.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری فردیس با احداث پیست دوچرخه سواری در بهشت فردیس فضایی برای ورزش شهروندان ایجاد کرده است.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه پیاده محوری و دوچرخه محوری یکی از مهمترین رویکرد های مدیریت شهری فردیس در احداث پروژه های عمرانی است، بیان کرد: ایجاد فضایی برای آسایش شهروندان وظیفه شهرداری است و مدیریت شهری فردیس در این راستا تلاش می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار