کد خبر: 946405
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: برخورد جدی با گران‌فروشان و متخلفان بازار گوشت استان ضروری است.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه باید نظارت ها در بازار استان و تبریز افزایش یابد، ادامه داد: مردم باید احساس کنند که با گران ‌فروشی برخورد می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه با کسانی که اقدام به گران‌ فروشی می ‌کنند باید به صورت علنی برخورد شود، ادامه داد: نظارت همگانی برای کنترل بازار و برخورد جدی با گران‌ فروشان حرفه‌ ای آذربایجان شرقی ضروری است.

پورمحمدی همچنین در ادامه این جلسه به موضوع افزایش قیمت گوشت نیز اشاره کرد و افزود: افزایش قیمت گوشت باید متناسب با افزایش قیمت نهاده‌های دامی باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کنترل جدی ورود و خروج دام زنده از مبادی استان برای مبارزه با قاچاق ضروری است، ابراز داشت: تولید دام در استان بیشتر از مصرف آن است ولی به دلیل روند صعودی قیمت گوشت عرضه اتفاق نمی ‌افتد.

وی گفت: لازم است تا مردم نتیجه این اقدامات را لمس کنند و باید با مصادیق گران ‌فروشی به صورت جدی برخورد شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر گمرکات و مبادی ورودی استان در آستانه عید نوروز ضروری است، افزود: اقدامات اساسی برای تأمین مایحتاج عمومی مردم در آستانه سال جدید باید توسط دستگاه های اجرایی مرتبط انجام شود.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه با متخلفان بازار شب عید به شدت برخورد می کنیم، گفت: برای ایجاد شوک در بازار و کاهش قیمت ‌ها باید راهکارهایی اندیشیده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر