کد خبر: 946391
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
مدیرکل پزشکی قانونی استان:
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: کمبود نیروی انسانی در اداره های شهرستانی و کل پزشکی قانونی استان سمنان جدی و نگران کننده است.

مهدی نوروزی افزود: براساس چارچوب سازمانی باید 130 نفر در اداره های پزشکی قانونی استان سمنان مشغول به کار می شدند که اکنون 70 درصد از مسئولیت های سازمانی در این اداره کل خالی است.
وی اضافه کرد: کمبود نیروی انسانی در پزشکی قانونی به عنوان یک چالش مهم و جدی به مسئولان بالادستی گزارش شده است و اکنون کارکنان این اداره کل بیش از ظرفیت فعالیت می کنند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: پزشکی قانونی اکنون در چهار اداره شهرستانی سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار با مشکل جدی کمبود نیروی انسانی مواجه است و ادامه این روند در کیفیت خدمات رسانی به مردم بسیار تاثیرگذار است.
نوروزی اضافه کرد: برای اداره پزشکی قانونی شهرستان شاهرود استخدام بیش از 20 نیروی انسانی تعریف شده است که تاکنون تنها هفت نفر جذب شدند.
وی اضافه کرد: کمبود نیروی انسانی یکی از علت های اساسی در کاهش کیفیت خدمت به اقشار مردم در شهرستان میامی است و اگر برای جذب کارمند جدید در شرق استان اقدام شود می توان بخشی از خدمات پزشکی قانونی را در میامی ارائه کرد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: کمبود اعتبار از چالش های اساسی در استخدام نشدن نیروی جدید در پزشکی قانونی استان سمنان است که امیدواریم با برنامه ریزی اصولی هرچه سریع تر این چالش مهم و جدی برطرف شود.
اداره کل پزشکی قانونی سمنان با وجود توسعه زیرساختی در برخی بخش ها مانند آزمایشگاه های تخصصی، با 30 درصد ظرفیت در حال ارائه خدمت است.
تکمیل مسئولیت های نیروی انسانی و برخی طرح های عمرانی مانند سالن تشریح برخی شهرستان ها مهم ترین نیاز پزشکی قانونی استان سمنان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر