کد خبر: 946293
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
شاخص بورس تهران امروز نیز به رشد روز گذشته خودادماه داد و در نهایت با رشد ۶۸۲.۲۹ واحدی به رقم ۱۵۷ هزار و ۳۸۷ واحد رسید. نماد ملی مس ایران همچنان لیدری بازار را برعهده داشت و با رشد نزدیک به ۵ درصدی که به ثبت رساند بیشترین نقش را در صعود شاخص بورس داشت.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۶۸۲.۲۹ واحد رشد به ۱۵۷ هزار و ۳۸۷ واحد و ارزش روز بازار به ۶۰۱ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۹۷.۶۴ واحد افزایش به ۴۵ هزار و ۵۸۹ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۱۷.۷۵ واحد رشد به ۲۹ هزار و ۷۵۶ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۸۲.۵۶ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۸۶۳ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۱۱۲۷.۱۷ واحد رشد به ۱۷۴ هزار و ۸۵۹ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۷۰۴.۰۲ واحد افزایش به ۱۱۷ هزار و ۳۹۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۰۹.۹۸ واحد رشد به رقم ۳۰۶ هزار و ۵۹۴ واحد رسید.

نماد فملی، فخور، شاراک، وبملت، پارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد ومعادن. جم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۸.۰۴ واحد افزایش به رقم ۱۹۶۵.۲۰ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۶۸۸ میلیون و ۲۸۵ هزار برگ سهم در قالب ۱۶۴ و ۲۰۳ هزار برگ به ارزش ۶۲۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار