کد خبر: 946235
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: نرخ بیکاری در اصفهان سه درصد بیشتر از کشور است و این شرایط برای استان اقتصادی خوب نیست.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،عباس رضایی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی منطقه ۶ کشور اظهار داشت: شرایط اقتصادی استان اصفهان شرایط خاصی است به نوعی که بزرگترین استان صنعتی کشور محسوب می شود اما آمار                               ط کشوری بالاتر است.
وی ادامه داد: نرخ بیکاری کل کشور ۱۲.۴ درصد است و این در حالی است که در استان اصفهان این نرخ ۱۵ درصد اعلام شده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه سازمان بازرسی در شرایط جنگ اقتصادی نباید با ضوابط و مطابق شرایط عادی رفتار کند، ادامه داد: ضوابط و مقررات امروز دستگاه‌ها برای زمان عادی پیش بینی شده است در حالی که ما در جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم به سر می بریم.
وی با بیان اینکه هم‌نوایی و همدلی بسیاری میان مسئولان استان اصفهان برقرار است، ادامه داد: این نوع همدلی در دیگر استان‌ها کمتر دیده می‌شود و علی رغم همه معضلات و مشکلاتی که در استان اصفهان وجود دارد با وجود همدلی توانستیم مسایل را به نحوی حل کنیم که کمتر نمود بیرونی داشته باشد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم استان اصفهان شایسته خدمتی بیش از شرایط فعلی هستند، تصریح کرد: همین امر مسئولیت ما را افزایش داده است تا حدی که امیدواریم بتوانیم دین خود را به ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید استان اصفهان ادا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار