کد خبر: 946171
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
یک مجری شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سربازان این رژیم "وحشی‌هایی انسان‌نما" هستند.

به گزارش جوان آنلاین، "اوشرات کوتلر" مجری اسرائیلی در جریان پخش اخبار شبکه 13 رژیم صهیونیستی، درباره گزارش مربوط به اتهام مطرح شده علیه پنج سرباز اسرائیلی که به جوانان فلسطینی دست بسته در جریان بازداشت‌شان حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، گفت: اسرائیلی‌ها سربازان را به "وحشی‌های انسان‌نما" تبدیل می‌کنند.

به نقل از شبکه الجزیره، اظهارات این مجری اسرائیلی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی و محافل مردمی و رسمی اسرائیل داشت، طوری که خشم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

نتانیاهو در واکنش به اظهارات این مجری در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به سربازان ارتش اسرائیل افتخار می‌کنم و آنها را بسیار دوست دارم و اظهارات کوتلر باید محکوم شوند.

در مقابل، جنبش چپ‌گرای "صلح اکنون" در بیانیه‌ای ضمن دفاع از کوتلر نوشت: ضروری است که گهگاهی در آینه به خودمان نگاه کنیم و باید صادقانه به اشتباهات اشغالگران اعتراف کنیم.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان معاریو نیز نوشت که موتلر پس از مطرح شدن انتقادات علیه خود گفت: صحبت‌هایم خطاب به کسانی بود که به انسان‌های بی‌گناه تجاوز می‌کنند و به تمامی افرادی که به صحبت‌هایم گوش داده و به من حمله نمی‌کنند، می‌گویم که من موافق کاهش مجازات این سربازان هستم چراکه ما آنها را به تقابل با واقعیتی غیرقابل تحمل می‌فرستیم.

معاریو درباره جزئیات این موضوع نیز آورده است که موتلر به مسأله تجاوز سربازان اسرائیلی به بازداشت شدگان فلسطینی با دست و چشمانی بسته پرداخته است که در اثر شکنجه دچار مشکل جسمی شده و نیاز به درمان دارند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار