کد خبر: 946157
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
با استقبال از پویش کتاب‌قهرمان و رسیدن به چاپ ۸۲
کتاب «سرباز کوچک امام» در اولین دورۀ پویش «کتاب‌قهرمان» به چاپ هشتادودوم رسید تا جمع تیراژ آن از ابتدای انتشار تاکنون، از تیراژ ۱۰۲ هزار نسخه عبور کند.
جوان آنلاين: کتاب «سرباز کوچک امام»، نوشتۀ فاطمه دوست‌کامی را انتشارات پیام آزادگان برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ منتشر کرد. این کتاب ۷۶۴ صفحه‌ای با قیمت ۳۶ هزار تومان تا پیش از آغاز پویش «کتاب‌قهرمان»، طی پنج سال به چاپ سی‌ویکم و تیراژ ۴۷۵۰۰ نسخه رسیده بود.

با آغاز پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» در آذر سال جاری، این کتاب با ویرایش جدید و کاهش حجم به ۴۵۳ صفحه رسید و با قیمت ویژه ۲۴هزار تومان عرضه شد. کتاب خاطرات مهدی طحانیان با استقبال مخاطبان از این پویش، اکنون در طول سه ماه، با ۵۵ نوبت تجدید چاپ نسخۀ مربوط به پویش، با تیراژ ۵۵۰۰۰ نسخه به چاپ هشتادودوم رسیده است.

گفتنی است اولین دوره از پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» به کوشش مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات پیام آزادگان آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است. این پویش با تکیه بر کتاب‌های باکیفیت، سعی در شناساندن قهرمانان ملی میهن اسلامی‌مان ایران دارد.

تاکنون مهدی طحانیان در قالب این پویش به ۲۰ استان کشور سفر کرده و با حضور در مراسم‌های متعدد جشن امضا و شب خاطره، این کتاب مورد توجه مخاطب جوان و نوجوان واقع شده است. پیش‌بینی می‌شود استقبال علاقه‌مندان به ادبیات اسارت از داستان پرفراز و نشیب اسارت این نوجوان ایرانی همچنان ادامه داشته باشد.

پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
احسنت به شماها که در کار تربیتی قدم برمی دارید، کتاب تن تن و سندباد هم جالب است موضوعش جنگ بین قهرمانان قصه ادبیات غرب با قهرمانان افسانه ای ادبیات شرق است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار