کد خبر: 946145
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی از ابلاغ شیوه نامه ضوابط اختصاصی حمل و نقل و نگهداری دام زنده خبر داد و گفت: طبق ضوابط اختصاصی این شیوه نامه خرید، فروش، حمل و نگهداری دام زنده ساماندهی می‌شود.
علی جهانگیری در جلسه بررسی شیوه نامه جدید ضوابط اختصاصی حمل، نقل و نگهداری دام زنده اظهار کرد: طبق مقررات اعلامی تمامی مالکین دام زنده موظفند آمار و اطلاعات دام‌های خود را مطابق با زمان بندی و ساز و کار اعلامی وزارت جهاد کشاورزی به صورت مستمر در سامانه پنجره واحد کشاورزی ثبت، پلاک‌گذاری و تغییرات آن را به روز کنند. 
 
وی ادامه داد: نگهداری دام زنده صرفاً با نصب پلاک دام معتبر و ثبت مشخصات دام زنده از طریق سامانهGIS و سامانه هویت دام و پنجره واحد کشاورزی مجاز می باشد. 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت ساماندهی خرید و فروش دام زنده نیز گفت: هرگونه خرید و فروش و جابجایی دام زنده فاقد پلاک ممنوع است. 
 
جهانگیری ادامه داد: خریدار و فروشنده موظف هستند خرید و فروش خود را در سامانه هویت ثبت کنند.
 
وی با اشاره به قوانین مربوط به جابجایی و حمل و نقل دام زنده گفت: شیوه نامه ابلاغی به صورت شفاف شرایط حمل و نقل دام زنده را روشن کرده است و مالکین و مباشرین حمل محموله‌های دام زنده موظف به رعایت موارد ابلاغی هستند.
 
جهانگیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته در سطح ملی طی هفته‌های آتی شاهده ورود گوشت گرم به کشور خواهیم بود از این‌رو انتظار داریم تا ضمن تعدیل قیمت‌ها شاهد تنظیم بازار در این بخش باشیم.   
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر