کد خبر: 946137
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
شاخص بورس تهران به مدد رشد‌های قیمتی نماد‌های کامودیتی و بانکی امروز توانست با صعود ۵۵۰.۲۹ واحدی به کار روزانه خود پایان دهد و در نهایت در رقم ۱۵۶ هزار و ۷۰۵ واحد آرام گیرد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۵۵۰.۲۹ واحد رشد به ۱۵۶ هزار و ۷۰۵ واحد و ارزش روز بازار به ۵۹۹ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۵۹.۴۱ واحد افزایش به ۴۵ هزار و ۳۹۳ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۷۷.۷۴ واحد رشد به ۲۹ هزار و ۶۳۸ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۲۴.۶۴ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۷۸۴ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۱۱۱۴.۹۴ واحد رشد به ۱۷۳ هزار و ۷۳۲ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۷۱۹.۰۵ واحد افزایش به ۱۱۶ هزار و ۶۹۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۷۸.۳۰ واحد کاهش به رقم ۳۰۶ هزار و ۱۸۳ واحد رسید.

نماد فملی، وبملت، وتجارت، وبصادر، رمپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد ومعادن، پارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۹.۵۸ واحد افزایش به رقم ۱۹۴۷.۱۶ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۷۱۵ میلیون و ۵۷۴ هزار برگ سهم در قالب ۱۸۷ و ۲۵۱ هزار برگ به ارزش ۴۶۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار