کد خبر: 946129
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
‌مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل:
‌مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: برای بهبود کیفیت و پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت ۳۵ سایت BTS در روستاهای مرزی استان اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهمن اسماعیل‌زاده در دیدار با کارکنان شرکت مخابرات در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیرپوشش قرار دادن شبکه ارتباطی در حال حاضر طرح یکپارچگی تلفن همراه شبکه روستایی با نصب 150 دستگاه bts به طور عملیاتی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: رفع مشکلات پوشش تلفن همراه و نیز رفع پوشش اینترنتی از مواردی است که هم اکنون در مناطق روستایی و شهری با جدیت در حال اجرا است و با عملیاتی شدن این طرح بسیاری از موانع و کاستی‌ها برطرف خواهد شد که این موضوع هم اکنون به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار است.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: 35 سایت BTS در روستاهای مرزی استان اردبیل برای بهبود کیفیت و پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت ایجاد می‌شود و وزیر ارتباطات با راه‌اندازی این سایت‌ها موافقت کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: ارائه خدمات به مشتریان و ایجاد اشتغال با بسترهای فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهم ترین محورهایی است که با جدیت به دنبال آن هستیم و در این زمینه از نیروهای انسانی و کامل ترین تجهیزات استفاده می‌شود تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

اسماعیل زاده بیان کرد: پروژه‌های مهمی از جمله فیبرنوری، ارائه سرویس فیبر به خانه ها، ارتقای اینترنت پرسرعت در مناطق شهری و روستایی به عنوان رویکردهای اصلی مخابرات در حال حاضر در حال اجرایی شدن است و در این زمینه فعالیت‌های گسترده و قابل توجهی انجام یافته که شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی 40 سایت جدید و طراحی برنامه‌های زیرساختی نیز بیان کرد: در این زمینه نیز برای آینده اقدامات خوبی انجام یافته و هم اکنون ارائه خدمات اینترنتی با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد که برای تحقق اهداف مورد نظر در این راستا اقدامات مناسبی انجام یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر