کد خبر: 946127
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
امام جمعه اردبیل:‌
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اساس انقلاب فرهنگی در کشور تربیت نسل خوب در آموزش و پرورش است چرا که کشور برای رسیدن به اوج پیشرفت و اقتدار نیازمند تربیت نسل خوب است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در جمع دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان اردبیل اظهار داشت:  اساس انقلاب فرهنگی در کشور تربیت احساس جمعی در آموزش و پرورش است و باید با اصلاح فرهنگ کار در کشور مسائل دیگر را نیز به راحتی حل کنیم.

وی بیان کرد: انتظار ما از دولتمردان این است که با اولویت‌دهی به برنامه‌های آموزشی وضعیت آینده کشور را سر و سامان دهند چرا که کشور برای رسیدن به اوج پیشرفت و اقتدار نیازمند تربیت نسل خوب است که بتواند کشور را از چالش‌های موجود و آینده نجات دهد و اگر کشوری از وجود مشکلات بیداد می‌کند به دلیل کمبود توجه به عرصه علمی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: یک معلم باید تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای تربیت یک نسل سالم را داشته باشد و رسالتی که امروز بر گردن معلمان و اساتید است بسیار خطیر و حساس است و باید مورد توجه واقع شود و اگر بخواهیم کشورمان عقب‌ماندگی‌های خود را برطرف کند باید خود را به سمت نظام آموزش و پرورش سوق دهیم.

عاملی بیان کرد: کشورها با پشتوانه علمی به قدرت می‌رسند و اگر علم نداشته باشند مورد هجمه قرار می‌گیرند که این موضوع نیازمند تلاش همه‌جانبه برای توسعه عرصه علمی در کشور است تا بتوانیم خود را هم‌پای و جلوتر از کشورهای پیشرفته به این پیشرفت‌ها برسانیم.

وی تصریح کرد: هزینه آرمانی برای رسیدن به فکر آرمانی لازم است تا بتوان تحولات علمی را در شان ملت ایران توسعه بخشید که برای رسیدن به این مهم انقلاب فرهنگی و مدنیت فاخر لازمه اساسی است تا بتوانیم فرهنگ کشور را به کمال رساند و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها