کد خبر: 946096
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
امام جمعه نجف آباد
نشست ورشو اتحاد علیه ایران به راه بیندازند ولی شکست خوردند و بین خودشان تفرقه ایجاد شد و چون دیدند مسخره شدند و زشت شده است برایشان گفتند اصلاً بنا نبوده علیه ایران جلسه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،حجت الاسلام حسناتی در مراسم تشییع پیکر مطهر 3شهید حادثه تروریستی زاهدان؛ شهیدان حیدربراتی، سعید سلیمی و روح الله بابایی؛ در شهرستان نجف آباد گفت: این شهدا در تداوم راه عزت و شرف گفتند قالوا ربنا الله ثم استقاموا؛ گفتند پروردگار ما الله است و با این توحید عهد و پیمان بستند و گفتند که پروردگار ما فقط خدای عالمیان است و زیر بار مستکبران نرفتند.
حسناتی افزود: جامعه ما در عصر غیبت بناست که به لطف خدا زمینه ساز استقرار حاکمیت الله در کل کره زمین شود و این شهدا عزیز، این گل های عزیز به عنوان تبلور پاکی بین ما هستند؛ آمدیم با آن ها عهد و پیمان ببندیم.
وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه هستند و در 22بهمن با حرکت عخود عظمت نشان دادند و 40سالگی عزت و کرامت را جشن گرفتند.
امام جمعه نجف آباد خاطرنشان کرد: صدای شکسته شدن استخوان های قدرت های پست و ظالم شنیده می شود؛ می خواستند در نشست ورشو اتحاد علیه ایران به راه بیندازند ولی شکست خوردند و بین خودشان تفرقه ایجاد شد و چون دیدند مسخره شدند و زشت شده است برایشان گفتند اصلاً بنا نبوده علیه ایران جلسه داشته باشیم.
وی گفت: این شهدای عزیز، با اخلاص، صفا و اصرار زیاد مدت زیادی در سوریه در دفاع از حرم اهل بیت داوطلبانه ایستادند و امروز نیز برای امنیت وطن، ایران و مرزهای شرقی کشور پاسداری کردند.
حسناتی در پایان گفت: رحمت و درود خدا بر شما وقطعاً  امام زمان این حضور و معرفت و بصیرت را از شما می بیند و قبول خواهد کرد و انشاالله زمینه ساز رفع مشکلات و خدمت هرچه بیشتر مسئولان و شکست هرجه بیشتر مستکبران خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار