کد خبر: 946084
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از تعیین تکلیف پرونده درگیری نماینده بیجار با مأمور پلیس راهور در جلسه فردای این هیئت خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین، محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامیاز بررسی و تعیین تکلیف پرونده حمدالله کریمی، نماینده بیجار در مجلس خبر داد و گفت: پرونده درگیری نماینده بیجار در مجلس با یکی از مأموران پلیس راهور در فرودگاه مهرآباد فردا (سه‌شنبه، اول اسفند) در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.

وی افزود: با توجه به درگیری آقای کریمی با یکی از مأموران پلیس راهور در فرودگاه مهرآباد تهران، نیروی انتظامی شکایتی از وی مطرح کرده بود که پیرو این شکایت پرونده در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و در جلسات متعددی مورد بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اضافه کرد: پس از شکایت نیروی انتظامی از نماینده بیجار به این هیئت، جلساتی با مسئولان نیروی انتظامی داشته ایم و فیلم دوربین مدار بسته فرودگاه مهرآباد نیز بازبینی شده است.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است در جلسه فردای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس پرونده نماینده بیجار را تعیین تکلیف کنیم.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار