کد خبر: 946074
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: قدرت موشکی ایران اسلامی آمریکا را مجبور به تغییر استراتژی موشکی کرده هر چند اینها گوشه‌ای از اقتدار ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی  در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: مردم در 22 بهمن مراسم شورانگیزی و شفت‌انگیزی را به لحاظ کمی و کیفی خلق کردند.

وی تصریح کرد: این افتخار بزرگی برای ماست که ایران منبر مقاومت است و انقلاب ایران نوری را در جهان پخش کرده که موجب بیداری در جهان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:‌ انقلاب ایران درختی است که میوه آن در همه جای عالم است، شجره طیبه‌ای که اصل آن ثابت و فرع آن به آسمان رفته است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: منافع انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در تمام جهان پخش شده است و امروز در مرز چهل‌سالگی انقلاب به جایی رسیده‌ایم که وقت ثمردهی است.

وی تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون همواره ثمراتی داشته ولی الان به اوج ثمرات خود رسیده و باید به آن توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان داشت: ثمرات انقلاب اسلامی همه تحلیل‌گران و متخصصین را متحیر کرده است که این مهم در دهه پنجم بسیار توفنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا قبل از انقلاب تفکری را القا کرده بودند که دین به سیاست ارتباطی ندارد و انقلاب ایران تازه این مسئله را که دین سرعت پیشرفت را زیاد می‌کند به دنیا فهماند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: برخی انسان‌ها با وجود ادعاهای آنچنانی قدرت فهم بسیار پایینی دارند و درک منطقی از آنچه بیان می‌کنند ندارند.

وی از امنیت به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه‌ها در جوامع به ویژه در استان مرزی کردستان نام برد و گفت: امنیتی که امروز در کردستان وجود دارد از برکات نظام مقدس جمهوری است و هیچ نظام دیگری قادر به برقراری چنین امنیتی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: قدرت مانوری که امروز مسلمانان شافعی‌مذهب در کردستان می‌دهند در هیچ جای دنیا وجود ندارد و اینها به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است.

وی به بهره‌مندی 96 درصدی جمعیت کردستان از نعمت گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: برخی امکانات مانند میزان بهره‌مندی مردم استان از امکانات ارتباطی و اینترنتی از دیگر دستاوردهای انقلاب در این استان است.

وی تصریح کرد: سرود انقلاب اسلامی مایه عزت است و اگر در جایی افرادی معلوم‌الحال در مقابل با پخش این مایه عزت مقابله کنند نشان از نداشت درک و فهم درست است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر کسی حتی یک ذره عرق داشته باشد که در کشوری زندگی می‌کنم که آمریکا در مقابل آن زانو زده است خواند سرود آن را افتخار بزرگ برای خود می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: امروز قدرت نظامی ایران در جایگاهی قرار گرفته که برای دشمنان هم قابل باور نیست و این موضوع را در عمل ثابت کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران پیچ تاریخ را عوض کرد مسیری را که شیاطین برای دنیا تعریف کرده بودند را تغییر داد.

وی با بیان اینکه آنها دنیا را به سمت حیوانیت، بدبختی و گمراهی سوق داده بودند، افزود: در طول چهل سال عمر انقلاب تحولات عظیمی به برکت این انقلاب در دنیا شکل گرفت.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب الهی امام راحل شکست قدرت‌ها را با چشم خود شاهد هستیم این در حالی بود که آنها همواره اعلام می‌کردند که ملت ایران چهل‌سالگی انقلاب را نخواهند دید.

وی خاطرنشان کرد: قدرت موشکی ایران اسلامی آمریکا را مجبور به تغییر استراتژی موشکی کرده و اینها گوشه‌ای از اقتدار ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر رسالتی همگانی است و اگر کسی به آن عمل نکند مرتکب گناه می‌شود.

وی افزود: این رسالت ستاد امر به معروف است که منکراتی را که در سطح جامعه انجام می‌شود رصد و تذکرات لازم را برای جلوگیری از تکرار آنها بدهد.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید خیلی محکم در برابر منکراتی که ارزش‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهند ایستادگی کند، اظهار کرد: برخورد با این مسائل رسالت اصلی ستاد امر به معروف است و نباید به هیچ وجه کوتاهی کند.

وی اضافه کرد:‌ انقلاب اسلامی آمده به همه نیازمندان و مستضعفین کمک کند و حراست و دفاع از این نظام و ارزش‌های آن بزرگترین معروف است.

وی بر تبیین دستاوردهای نظام و اتفاقاتی که در مسیر پیروزی انقلاب افتاده برای نسل‌هایی جدید تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب از بزرگ‌ترین معروف‌ها است و مسوولان باید در این راستا از تمام ظرفیت‌ها و توانایی که دارند استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان  با انتقاد از عدم جذب تسهیلاتی که از طریق مختلف به استان اختصاص داده شده، گفت: امروز به استاندار گفتم که اعتباراتی که در قالب تسهیلات و غیره به استان اختصاص داده می‌شود باید جذب شود.

انتهای پیام/2330/71

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر