کد خبر: 946072
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: در مراسم یادبود استاد محی‌الدین حق‌شناس موارد و حاشیه‌هایی اتفاق افتاده که قابل چشم‌پوشی نیست و بنده براساس وظیفه‌ای که دارم آن را از طریق دادگستری پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، محمود الله‌مرادی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: امروز ایران به برکت خون شهدا و نفس قدسی حضرت امام و برکت وجود مقام معظم رهبری است که از همه گردنه‌های پر پیچ و خم فراروی آن با عزت و سربلندی گذر می‌کند لذانباید شهدا را فراموش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان خانواده شهدا هیچ انتظار و توقعی از کسی نداریم که حمایت کنند، اما انتظار داریم که از ارزش‌های نظام و انقلاب به درستی دفاع شود و حرمت خون شهدا را نگهدارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: مدیرانی که بر روی خون شهدا نشسته‌اند باید چهارچوب‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

وی حضور حماسی و مقتدرانه ملت ایران در لبیک به پیام مقام معظم رهبری و رسواکردن دشمنان انقلاب در 22 بهمن را تبریک گفت و تصریح کرد: انقلاب اسلامی اگر با وجود تمام توطئه‌های دشمنان محکم و مقتدر ایستاده، بخاطر دستی غیبی است که از آن مراقبت می‌کند.

الله‌مرادی در ادامه ضمن تقدیر از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در سطح استان، گفت: از نماینده ولی فقیه در استان که امسال شخصا هدایت برنامه‌های دهه فجر را به عهده گرفتند، تقدیر می‌کنم.

وی عنوان کرد: هر کس حتی کمترین سررشته‌ای از کارهای فرهنگی داشته باشد، کاملا متوجه می‌شود که برنامه‌های سال‌جاری با سال‌های گذشته متفاوت بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: در سال‌های گذشته مکررا اعتراض می‌کردیم که چرا در ایام دهه فجر برنامه‌ها باید اینگونه برگزار شود ولی واقعا برنامه‌های امسال خوب بود و صدا و سیما هم به زیباترین شیوه خدمات نظام را انعکاس داد.

وی اضافه کرد: از اکثر مدیران کل هم که برنامه‌های خوبی را در ایام دهه فجر برگزار کردند تقدیر می‌کنم.

الله‌مرادی اذعان کرد: به صورت غیرمحسوس بنا به رسالتی که به ستاد امر به معروف واگذار شده است، برنامه همه دستگاه‌ها را رصد کردیم، بیش از 85 درصد از ادارات در انجام وظایف و برنامه‌ها به درستی عمل کردند و 10 درصد هم در این زمینه کم‌‌لطفی کردند.

وی تصریح کرد: 5 درصد از ادارات اصلا این ایام را نادیده گرفته بودند و هیچ سهمی در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نداشتند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: مردم هم در برنامه‌های مختلف ایام‌الله دهه فجر به ویژه در جشن چهل‌سالگی انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند.

وی افزود: براساس برآوردهای صورت گرفته بیشترین قشر حاضر در راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری در سطح استان افرادی هستند که بیشتر مشکلات اقتصادی را دارند اما آمدند تا ثابت کنند همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند.

الله‌مرادی گفت: پس مسولان باید واقعا به قشر ضعیف جامعه توجه جدی داشته باشند چون امروز مردم واقعا به لحاظ اقتصادی با مشکلات جدی مواجه هستند.

وی توجه جدی به معیشت مردم را مهم‌ترین نیاز امروز دانست و افزود: در کنار کارهای زیربنایی باید به معیشت و اقتصاد مردم هم توجه جدی داشت.

الله‌مرادی تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم سرمایه‌های نظام از دست برود از این رو همه مسوولان باید در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم تلاش و جدیت داشته باشند.

وی خواستار ادامه روند تبیین دستاوردهای نظام از طریق رسانه‌ ملی شد و گفت: متاسفانه گاها اتفاق می‌افتد که با وجود تمام اقتدامات و کارهایی که در این نظام در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود برخی از مسوولان توان تشریح و تبیین آن را ندارند.

الله‌مرادی همچنین اضافه کرد: برخی از مسوولان فقط برای حفظ سمت، به دنبال نمایندگان مجلس می‌دوند و کارها و خدمات نظام را به نام آنان به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل بیشتر دستگاه‌ها با مردم از دیگر مباحث مهمی است که انتظار داریم بیشتر مورد توجه قرار گیرد، چرا که برخی از  دستگاه‌های دولتی گله‌مند هستند!

الله‌مرادی گفت: برخی کارمندان به جای پاسخگویی به ارباب رجوع، به کارهای شخصی می‌پردازند که این یک منکر واقعی در سیستم اداری است و باید فکر درمان آن بود.

وی در ادامه به مباحث فرهنگی و ضرورت تصمیم‌گیری‌های مناسب در این حوزه پرداخت و گفت: متاسفانه امروز در قالب برنامه‌های فرهنگی هر فردی هر چیزی که دوست دارد انجام می‌دهد و با خون شهدا و ارز‌ش‌های انقلاب بازی می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: به نام استاد محی‌الدین حق‌شناس مراسم یادبودی برگزار شده که در این مراسم اتفاقاتی افتاده که غیرقابل چشم‌پوشی است.

وی افزود: برای سخنرانی در این همایش از آقایی دعوت شده است اما او گفته به شرط عدم پخش سرود جمهوری اسلامی حاضر به صحبت کردن است.

الله‌مرادی گفت: اگرچه بخاطر رضایت این فرد، سرود جمهوری اسلامی پخش نشده، وی شعری در مورد شهید قرائت کرده که گفته، این شعر برای شهدای خودمان است که منظورش از این شهدای خودمان، کشته‌شدگان ضدانقلاب بوده است.

وی اذعان داشت: متاسفانه در این دست برنامه‌ها به راحتی چارچوب‌ها نادیده گرفته می‌شود.

الله‌مرادی اضافه کرد: از طریق دادگستری این موضوع را پیگیری می‌کنم و  به هیچ وجه کوتاه نخواهم آمد و با جدیت پیگیری خواهم کرد.

وی گفت:‌ مسوولانی که در این نظام خدمت می‌کنند نباید اجازه بدهند چنین اتفاقاتی در حوزه کاری و مدیریتی آنها اتفاق بیفتد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: ما همین دیروز 27 شهید را تقدیم ارزش‌های نظام کردیم تا ارزش‌ها زیرسوال نرود اگر بخاطر حفظ ارزش‌ها نبود، ما چرا با آمریکا مقابله می‌کردیم.

وی در ادامه از برگزاری اردوهای مختلط انتقاد کرد و گفت: اسناد متعددی داریم که متاسفانه دستگاه‌های متولی با این توجیه که در قالب تشکل‌های مردم‌نهاد صورت گرفته، عملا می‌خواهند خود را تبرئه کنند.

الله‌مرادی افزود: البته متاسفانه این موضوع الان از میراث فرهنگی و دانشگاه‌ها به آموزش و پرورش هم سرایت پیدا کرده و مسائل شرعی به راحتی زیرپا گذاشته می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌ها ایام نوروز هم گریزی زد و گفت: ما اصلا مخالف شادی مردم نیستم و حتی به کسی که برای مردم شادی ایجاد کند کمک خواهیم کرد اما باید ارزش‌های انقلاب و دین حفظ شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر