کد خبر: 946016
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۷
در راستای انسجام‌بخشی و هماهنگی در اجرای اردو‌های راهیان نور، قرارگاه مردمی راهیان نور به همت شبکه ملی وارثون در قم تشکیل شد.
دبیر شبکه ملی وارثون با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی، گفت: شبکه ملی وارثون بر اساس مأموریت گردهم‌آوری و شبکه‌سازی فعالیت مجموعه‌های مردمی در حوزه فرهنگ جهاد و شهادت کار خود را به شیوه مطلوب دنبال کرده است که در این راستا ده‌ها مجموعه فرهنگی پای کار آمدند. حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان با اشاره به ابنکه شبکه وارثون با همکاری نهاد‌های گوناگون به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت اهتمام دارد، افزود: مسئولیت ساماندهی و سامان‌بخشی این مجموعه‌ها در طول پنج سال گذشته بر عهده شبکه وارثون بوده که توانسته اقدامات مطلوبی را در انسجام‌بخشی این اقدامات داشته باشد.
وی مهم‌ترین برنامه فرهنگی کشور را اردوی راهیان نور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر ده‌ها هزار جوان در فناوری راهیان نور فعالیت دارند که به همین دلیل اردوی راهیان نور به عنوان یکی از مأموریت‌های تعریف شده در حوزه جهاد و شهادت مورد توجه واقع شده است. حجت‌الاسلام جوشقانیان ادامه داد: قرارگاه مردمی راهیان نور مأموریت‌های گوناگونی را برای خود تعریف کرده که «جشنواره کتاب همسفر و تدوین گفتمان و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و معارف دفاع مقدس» از جمله این مأموریت‌ها به شمار می‌رود که در این راستا ارتباط میان فرهنگ جهاد و شهادت با گفتمان انقلاب به استفاده از ظرفیت اقشار مختلف به ویژه راویان و سخنرانان مطرح بازگو می‌شود. وی به اجرای سلسله برنامه‌های فرهنگی در یادمان‌ها و شهر‌های گوناگون کشور اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به همت شبکه ملی وارثون برای آشناسازی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی حماسی و انقلابی اجرایی می‌شود. دبیر شبکه ملی وارثون یادآور شد: استفاده از تئاتر‌های میدانی، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی راویان و فعالان مردمی راهیان نور و سامان‌بخشی و سازمان‌دهی فعالیت‌های مردمی بخشی از دستاورد‌های این مجموعه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار