کد خبر: 945940
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل:
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: به دنبال سامانه بارشی در استان در روزهای آینده به ویژه در شب و اوایل صبح دمای استان کاهش می‌یابد به طوری که دمای هوا در برخی مناطق جنوبی و مرکز استان تا ۱۲ درجه سلسیوس زیر صفر هم انتظار می رود.

به گزارش خبرنکار جوان آنلاین از اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با گذر شدت اصلی سامانه فعلی ولی تداوم فعالیت باقیمانده آن، آسمان استان در بعضی ساعات ابری بوده و در برخی مناطق بارش باران و برف به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هوای سرد به ویژه در شب و اوایل صبح در مناطق مرکزی و جنوبی استان ماندگار خواهد بود به طوری که دمای هوا در سردترین ساعات شبانه روز در این مناطق تا 12 درجه سلسیوس زیر صفر هم انتظار می رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در روز دوشنبه آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری بوده اما از ظهر سه شنبه با تقویت جریانات شمالی، مجددا هوای ابری، مه آلود و سرد در بیشتر مناطق استان حاکم خواهد شد.

دولتی‌مهر گفت: بارش پراکنده باران در شمال استان و برف پراکنده در مناطق مرکزی و جنوبی به ویژه در نواحی منتهی به استان گیلان در بعد از ظهر سه شنبه پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: این سامانه در روز چهارشنبه از استان خارج شده و در اواخر هفته جاری جوی نسبتا پایدار در استان حاکم خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر