کد خبر: 945938
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای کشور در هیر در راستای حمایت از سرمایه‌گذار و زمینه‌سازی برای بهره‌برداری از این پروژه در اوایل سال آینده تامین می‌شود.

به گزارش خبرنکار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در بازدید از پل  معلق تمام شیشه‌ای هیر اظهار داشت: شهر هیر ظرفیت بسیار مناسبی برای گردشگری به ویژه گردشگری زمستانی دارد و راه‌اندازی این پل می‌تواند زمینه‌ساز توسعه سایر حوزه‌ها باشد.

وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در شهر هیر می‌توانیم میزان ماندگاری مسافر را در این منطقه افزایش داده و به این طریق سودآوری گردشگری را بیشتر کنیم.

استاندار اردبیل ایجاد اشتغال و توسعه سایر شغل‌های مرتبط در منطقه را از جمله مزیت‌های راه‌اندازی پل معلق تمام شیشه‌ای هیر برشمرد و گفت: نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذار این طرح اقدامات لازم انجام می‌شود.

بهنام‌جو با اشاره به اجرای پل معلق تمام شیشه‌ای هیر توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی بیان کرد: این پروژه که نقش مهمی در جذب گردشگران ایفا خواهد کرد به طول 200 متر از ابتدای سال جاری شروع شده و تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در مناطق و شهرهای مختلف استان افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت تمام قطب‌های گردشگری استان نهایت بهره‌برداری اقتصادی را داشته باشیم و در راستای توسعه همه‌جانبه استان گام‌های مهمی برداریم.

وی گردشگری را یکی از مهمترین قطب‌های توسعه استان اردبیل برشمرد و اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌هایی که در بخش گردشگری در استان اردبیل وجود دارد می‌توانیم با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها زمینه پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر را برای منطقه فراهم آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر