کد خبر: 945929
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به دلیل شدت بارش‌ها راه ارتباطی ۴۰ روستای شهرستان خلخال با وجود تلاش شبانه‌روزی راهداران برای بازگشایی راه‌ها همچنان مسدود است.

به گزارش خبرنکار جوان آنلاین از اردبیل، محمد قربانی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز بارش‌ها در شهرستان خلخال راهداران این اداره در راستای باز نگه داشتن راه‌های ارتباطی، اصلی، فرعی و روستایی شهرستان تلاش شبانه‌روزی داشته‌اند و با اقدامات انجام شده هیچ یک از محورهای اصلی شهرستان مسدود نشد هاست.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمامی جاده‌های اصلی و بین‌شهری شهرستان به غیر از راه خلخال به پونل که در پاییز امسال به دلیل تخریب بخشی از جاده در حوزه استان گیلان مسدود شد، باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال از نمک‌پاشی و برفروبی چندباره گردنه‌های برفگیر و جاده‌های کوهستانی شهرستان توسط راهداران خبر داد و گفت: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی برای بازگشایی و نمک‌پاشی جاده‌ها در حال حاضر تردد در گردنه الماس تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

قربانی جاده خلخال به اسالم را تنها راه دسترسی فعلی به استان گیلان دانست و تصریح کرد: شب گذشته و صبح امروز نیز شاهد بارش برف و کولاک در این محور بودیم اما با برفروبی و نمک‌پاشی این محور مانع از مسدود شدن این محور شدیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با اشاره به مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستاهای شهرستان بیان کرد: در حال حاضر راه ارتباطی 90 روستای شهرستان بازگشایی شده اما  با وجود تلاش شبانه‌روزی راهداران برای بازگشایی راه‌های ارتباطی به دلیل شدت بارش‌ها راه ارتباطی 40 روستای شهرستان همچنان مسدود است و تلاش برای برفروبی آنها ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر