کد خبر: 945905
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
فرمانده نیروهای نظامی و انتظامی استان اصفهان:
فرمانده انتظامی استان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی با تمام وجود آماده تبعیت از ولایت برای جانفشانی در گام دوم انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی به مناسبت شهادت 27 نفر از پاسداران لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان در حادثه حمله انتحاری گروهک تروریستی به اتوبوس حامل سپاه پاسداران در جاده خاش – زاهدان در پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:
حضور شکوهمند مردم ایران در حماسه 22 بهمن و پاسخ دندان شکن آنان به همه دشمنان انقلاب اسلامی و کسانی که سال هاست در خواب و خیال سرنگونی این نظام هستند، آن قدر عظیم و دشمن شکن بود که ایادی شوم و پلید آن ها در منطقه را وادار به چنین واکنشی کند.
خشم و سرافکندگی دشمنان ایران اسلامی از خیزش انقلابی مردم در 22 بهمن، این بار نه با تحریم و تهدید اقتصادی بلکه با ریختن ناجوانمردانه خون مدافعان وطن نمایان شد تا باطن شوم دشمنان انقلاب بیش از پیش برای همه دنیا بر ملا شود.
ایران اسلامی، 4 دهه است که قربانی تروریسم بوده و برکت خون شهدای حادثه تروریستی حمله به اتوبوس سپاه پاسداران ، حجتی برای همگان است که بدانند ترور به چه معناست و خاستگاه آن کجاست؟
دشمنان بدانند که نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی ، با تمام وجود در راه حفظ نظام و انقلاب آماده جانفشانی هستند و خون این شهیدان نیز برکتی برای گام دوم انقلاب در رسیدن به هدف اصلی خود یعنی برقراری حکومت عدل حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.
بی شک عشق به شهادت، دغدغه ای است که در وجود همه جوانان این مرز و بوم ریشه کرده و چنین اقدامات کوری تنها به شعله های این عشق می افزاید و مردم را برای حضور در میدان و مقابله با دشمنان واقعی این آب و خاک علاقه مندتر می کند.
فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، با نهایت تاثر و تالم، شهادت پاسداران   لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان که به حق یاوران شهید والامقام خرازی بودند را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، فرماندهان و پاسداران غیور و مردم ولایتمدار استان و خانواده های دغدار تبریک و تسلیت گفته و برای مصدومان این حادثه دلخراش از خداوند متعال طلب عافیت و سلامت می کنم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار