کد خبر: 945883
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
یادداشت

رویا صالح پور، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی


ملت نجیب و قدرشناس ایران در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی جواب همه یاوه‌گویی‌های صهیونیسم جهانی آمریکایی جهانخوار، سه کشور اروپایی همراه و همگام و مرتجعین وابسته و خودفروخته غرب آسیا را دادند.

در طول چهل سال انقلاب اسلامی ایران انواع و اقسام توطئه‌ها و دست‌اندازها توسط جبهه و سرکردگی آمریکایی، اروپایی علیه ایران حادث شد. در طول عمر نظام از 22 بهمن 1396 تا 22 بهمن 1397 سالی خاص و امیدوارکننده برای دشمنان بود.

در این سال اقدامات دشمنان شامل فعالیت داعش علیه جبهه مقاومت در غرب آسیا علیه اهداف نظام پیچیده و سنگین بود. تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده دشمنان طراحی و اجرایی ش  و فاز نظامی نیز به مناطق غربی، شرقی و جنوبی و مرکزیت کشور گسترش یافت به طوری که سران کاخ سفید تابستان 1397 را با عنوان تابستان داغ نامگذاری کردند و جنگ رسانه‌ای و اقتصادی دشمنان نیز به حد اعلی خود رسید.

اقدامات خصمانه دشمنان در قالب‌های جبهه‌های عبری آمریکایی، اتحادیه اروپایی و سعودی که با بسیج تمام منابع مالی خود در مقابله و به زیرکشیدن پرچم اسلامی ملت ایران همواره یادآور آن کلام پیامبر اعظم (ص) است که در جنگ احزاب تمامی دشمنان نوپایی دین محمدی اجتماع و اجماع بر ضربه کاری به دین اسلام بودند آن زمانی که عمرعبدود پهلوان نامی عرب رجزخوانی می‌نمود هماورد در مبارزه می‌طلبید و سکوت مرگ باری به علت قدرت بدنی حریف بر سپاه اسلام حاکم شد، امیرالمومنین علی (ع) اذن مبارزه طلبید.

پیامبر (ص) فرمودند "در این مبارزه کفر به تمام معنا به جنگ اسلام به تمام معنا آمده است" را تداعی می‌نماید به طوری که رهبری نظام فرمودند: اگر این هجمه‌ها و فشارها به صورت جزئی بر هر کشوری وارد می‌شد بی‌شک در کمترین زمان ممکن ارکانش فرو می‌ریخت.

ملت ایران در 22 بهمن 1397 که روزی برفی و بارانی و با دمای چندین درجه زیر صفر، در اقصا نقاط کشور با حضور حماسی خود زمستان سرد را تبدیل به زمستانی ملایم، امیدوارکننده به آینده در راستای اهداف بلند نظام اسلامی نمودند.

ملت ایران در 22 بهمن به دشمنان خود عملا تفهیم نمودند که ما فرزندان محرم و رمضان هستیم و می‌توانیم با اتحاد و همدلی حافظ نظام اسلامی باشیم و از تمامی موانع ایجادی و حادثی دشمنان با موفقیت و اقتدار عبور کنیم.

ملت ایران با حضور حماسی به آمریکائیان یادآور ضرب‌المثل رایج خودشان شدند که همواره می‌گویند: مواقعی که می‌خواهید اقتدار و هیمنه را به جهانیان نشان دهید با نماد خودشان به آنها یادآوری نمایید و بیان می‌دارند "ما همانند ساقه‌های خشکیده گندم نمی‌باشیم که با کوچکترین وزش باد خم شویم و قدرت بلندشدن نداشته باشیم بلکه همانند ساقه گیاه پرصلابت چاودار می‌باشیم ممکن است که با وزش باد مقدار اندکی خم شویم اما در کمترین زمان مجددا کمر راست می‌نماییم و به مسیر زندگی  ادامه می دهیم".

اکنون ملت ایران در روز 22 بهمن به امریکائیان و ایادی‌اش تفهیم نمودند که ما نیز همانند گیاه چاودار در برابر مشکلات کمر راست می‌نماییم و به مسیر از قبل طراحی شده ادامه خواهیم داد.

ملت ایران در 22 بهمن 97 به دشمنان نظام که درصدد القا این نکته بودند که پای‌بندی به نظام اسلامی مساوی است با گرانی و بیکاری، جواب نه دادند و یکصدا اعلام کردند بیکاری و گرانی موجود در کشور حاصل خباثت و شیطنت دشمنان اسلام و ره‌آورد نظام اسلامی ایران، استقلال، آزادی و صاحب نفوذی ایران در جهان و منطقه است.

ملت ایران در 22 بهمن 97 به دشمنان این پیام را دادند که یکی از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی این است که برای ایران در تهران تصمیم‌گیری می‌شود و ایران اسلامی ام‌القرای جهان اسلام و روزنه امید نهضت‌های آزادی‌بخش جهان اسلام است.

در خاتمه اینکه کاروان مسیر خودش را طی می‌نماید و دشمنان نظام راه به جایی نخواهند برد. ملت ایران به جهانیان ثابت کردند هرچند تحریم، زندگی را بر ملت ایران مشکل نموده است اما ملت عهدی که با امام راحل  (ره) بسته‌اند را فراموش نخواهند کرد و ایستاده‌اند و با حضور میلیونی نظام را بیمه نمودند و بار دیگر جمله وزین امام خمینی (ره) را به گوش جهانیان رساندند که "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند".

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر