کد خبر: 945756
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مسوول گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد:
مسوول گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعزام ۲۰۰ معلم و مربی کردستانی به اردوی آموزشی قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود محمدی در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی اظهار کرد: دوره آموزشی تخصصی اساتید حوزه دین با حضور ۲۰۰ دبیر دین و زندگی و مدیر و معلمین پرورشی کردستانی در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به همت اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، افزود: دوره‌های آموزشی ویژه اساتید حوزه دین به میزبانی مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۵ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه در این دوره‌های آموزشی به تدریس مباحث مختلف می‌پردازند.

مسوول گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: موضوعاتی که در این دوره‌های آموزشی تدریس می‌شود شامل مدیریت نقش رسانه‌های اجتماعی در تعلیم و تربیت و ظرفیت‌های تربیتی فقه اسلامی در نفی افراط و دین گریزی است.

حجت‌الاسلام محمدی نقش جریان‌های سیاسی در مسیر تعلیم و تربیت و راهکارهای تقابل با افراط‌گرایی و غرب‌زدگی را از دیگر موضوعات این دوره‌های آموزشی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در شهر مقدس قم از جمله فعالیت‌های تبلیغات اسلامی کردستان است که در فصول مختلف سال برای اقشار مختلف از جمله روحانیون مستقر نیز برگزار شده است.

وی در پایان استقبال مخاطبین دوره‌های آموزشی در قم را چشمگیر خواند و گفت: این دوره‌ها به تغذیه فکری و به روز شدن اطلاعات جامعه‌ی هدف می‌انجامد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر