کد خبر: 945691
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
سردار غیب پرور:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن دین زدگی جوانان را در اولویت خود قرار داده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور در مراسم یادواره شهدای روستای سربندان دماوند طی سخنانی با بیان این که امام راحل برای ما محی‌الدین است، گفت: امام راحل بشر را با اسلامی که مبدأ هستی‌بخش است آشنا کرد، انقلاب اسلامی نه تنها ایران و مردم ایران بلکه نوع بشر را به توحید فراخواند.

وی افزود: اما دنیا تاب تحمل این انقلاب را نداشته و از ابتدای پیروزی تاکنون انواع توطئه‌ها و دشمنی‌ها را علیه انقلاب به‌کار گرفته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین رهبری انقلاب اسلامی توسط یک مرد الهی را از تفاوت های بارز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها دانست و گفت: نوع رهبری و دیانت از تفاوت های دیگر این انقلاب است.

وی انقلاب اسلامی را تداوم ماجرای عاشورا دانست و گفت:  تاریخ هنوز نتوانسته عاشورا را هضم کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن می‌خواهد مکتب، قرآن و اسلام نباشد، آن‌ها تنها اسلام از نوع عربستانی را مجاز می‌دانند در حالی که امام راحل اسلام ناب محمدی(ص) را برای ما به ارمغان آورد.

وی گفت: باید هوشیار بود که دشمن دین‌زدگی جوانان را در اولویت خود قرار داده و تا دین و مکتب را از جوانان، و انقلاب را از مردم نگیرد آرام نمی‌نشیند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
0
مهمترین. .عامل. .دین گریزی. ..مردم. ...شعارهای ..زیبا. .و. .عملهای خلاف عدالت. .مسیولان ..است. ..و این. .بزرگنرین ..تهاجم فرهنگی. ..علیه. .کشور است.
فسا یی
|
Sweden
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
1
0
پیشنهاددارم, برای فروش نفت توسط ۲۰کشورهمسایه واطراف خودمان قراردادفروش بانفتکش های خودمان باجاره آنان امضا ودرآمد حاصله مشابه تهاتری جابیاندازیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار