کد خبر: 945643
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
جوانان نخبه نسل سوم انقلاب با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تجلیل شدند
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: هدف بمباران تبليغاتي بنگاه های صهيونيستي - آمريكايي دلسرد كردن مردم از انقلاب اسلامی بود اما در چله انقلاب از حركت حماسي ملت ايران و از رويش نخبگان جوان انقلابی ما عصباني شدند.

به گزارش جوان آنلاین، عصر چهارشنبه 24 بهمن طي مراسمي به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ویژه برنامه فصل رویش، که با حضور جمعی از چهره ها و مسوولان فرهنگی در سینما پردیس تماشا برگزار شد، از شماری از نخبگان جوان و افتخار آفرین انقلاب اسلامی از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) تجلیل شد.

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم گفت: مردم ما صاحبان اين انقلاب هستند و آن را حفظ می كنند. دشمنان مردم و انقلاب اسلامی با تجهيزات سنگيني كه براي براندازي نظام و بر هم زدن وحدت مردم تدارك ديده بودند، در راهپيمايي تماشايي و غرور آفرين روز 22 بهمن ناكام ماندند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: هجمه فرهنگي - سياسي بر عليه اين انقلاب بي سابقه بود. به طوري كه دشمنان با راه اندازي 15 شبكه راديويي و تلويزيوني و 360 كانال فارسي زبان سعي در فريب مردم داشتند اما موفق نشدند. پرسش این بود که مگر چه اتفاقي در كشور ما افتاده كه مردم اين چنين حماسي به خيابان ها آمدند؟ تنها مي توان گفت كه اين ملت پاي نظام و انقلاب شان ايستاده اند و به آرمان هاي امام راحل هم چنان پايبند هستند.

اوحدي تاكيد كرد: هدف بمباران تبليغاتي بنگاه هاي صهيونيستي - آمريكايي با صرف بودجه هاي كلان سعوي تنها به منظور دلسرد كردن مردم از انقلاب بود اما افرادي همچون نتانياهو، ترامپ، پمپئو و ديگران، آرزويشان را به گورخواهند برد و در چله انقلاب از اين حركت حماسي - انقلابي ملت ايران نااميد و عصباني شدند. آنان از اين رويش ها و نخبگان جوان ما عصباني اند.

وی افزود: آنان كه مي گفتند تمهيداتي را فراهم كرده ايم تا ايران نتواند پيروزي اش را جشن بگيرد و انقلاب چهلمين جشن پيروزي اش را نخواهد ديد، امروز با محاسبات غلط شان ناكام مانده و از ما عصباني اند و این در حالی است که رهبري معظم نیز بارها اين حماسه هاي مردمي را پيش بيني كرده بودند.

در این مراسم هم چنین حجت الاسلام دکتر یحیی صالح نیا، امام جمعه غرب تهران گفت: كسي تصور نمي كرد كه ما پس از 8 سل جنگ سخت تحميلي، پيروز ميدان شويم. اما ما امروز از همه آن مشكلات عبور كرديم. كشور ما اولين و تنهاترين كشوري است كه تمام مسئولين رده اول آن هم چون سایر اقشار مردم ترور شدند و به شهادت رسيدند اما با وجود سرداران رشيد اسلام باز هم اين كشور سر پا است. انقلاب اسلامي سرداران و جواناني تربيت كرده است كه زبانزد دنيا هستند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه مهم ‌ترين و والاترين انسان ‌ها شهدا هستند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند فرهنگ شهادن و ولايت پذیری در دل اين مردم جا دارد.

امام جمعه غرب تهران با اشاره به تجلیل از 40 رویش انقلاب در ویژه برنامه های فصل رویش تاکید کرد: بي شك اين 40 نخبه انقلابي، نمونه 40 ميليون جوان در كشور انقلابي ما هستند. پس حالا كه جوانان تلاش مي كنند، جامعه نيز آنها را بايد ببيند. اين ها از بركات و رویش های انقلاب هستند.

محمد صادق دهنادی رییس فرهنگسرای خاتم (ص) و دبیر این همایش در منطقه 18 نیز در این مراسم گفت: موضوع جوانان امروز جامعه ما، شاه بيت دستاوردهاي انقلاب اسلامي است و در برنامه فصل رویش که به تجلیل از 40 رویش انقلاب به مناسبت چله انقلاب اختصاص دارد فرهنگسرای خاتم(ص) عهده دار شناسايي 4 نخبه جوان انقلاب شد. اين در حالي است كه اين فرهنگسرا سابقه اي طولاني در تجليل و تقدير از اين نخبگان را داراست و اين مایه افتخار است.

وی با تبريك موفقيت هاي بي بديل نخبگان جوان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اظهار داشت: رهبري معظم انقلاب فرمودند جوانان عزيز! پر انگيزه از انقلاب دفاع كنيد. بنده با ادای احترام  به خانواده هاي شهدا بايد بگويم كه امروز ما مرهون خون شهدا هستيم و تمام تلاش مان را به كار خواهيم بست تا به کلام رهبري عزيزمان عمل كنيم و چه شکوهمند است که انقلاب اسلامي با تمام تلاش هاي دشمنان نظام، امروز شاهد رويش جواناني از جنس همين انقلاب است.

در پايان اين مراسم با حضور اوحدی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام دکتر یحیی صالح نیا امام جمعه غرب تهران، حسین سروری بخشدار مرکزی استان تهران، مهندس فیاض شهردار منطقه 18 و مجتبی سالک رییس سازمان بسیج شهرداری تهران، از چهار تن از رويش هاي جوان انقلاب، حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی، اولین نابغه قرآنی دوران انقلاب، دکتر طاهر روشندل اربطانی، جوان ترین استاد تمام دانشگاه های ایران، شاهین ایزدیار، طلایی ترین ستاره پارا آسیایی ایران و آرین غلامی، قهرمان شطرنج در عرصه های بین المللی به عنوان افتخار آفرینان و نخبگان جوان انقلاب اسلامي تقدير به عمل آمد.

پخش کلیپ آشنایی با 4 تن از رویش های جوان انقلاب اسلامی و اجرای گروه سرود فرینا از دیگر بخش های این همايش بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار