کد خبر: 945617
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تعرفه سال ۹۸ شهرداری اردبیل پس از بررسی در شورای شهر به تصویب این شورا رسید و ماه آینده بودجه سال 98 شهرداری اردبیل ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل در پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که با حضور اعضای شورا برگزار شد اظهار داشت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر ابهت و عظمت خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند تا چشم جهانیان به این شکوه و عظمت خیره بماند.

علیرضا پوستی بیان کرد: براساس آمارها از 80 میلیون جمعیت ایران 66 میلیون زیر 50 سال هستند که در حقیقت بعد از انقلاب متولد شده و یا در پیروزی انقلاب زیر 10 سال بودند که در حقیقت این نسل جوان و میانسال وارثان انقلابند.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در دهه پنجم انقلاب قطعا بیشتر از این با حضور و پشتیبانی مردم این نهضت عظیم تحکیم پیدا کرده و تقویت می‌شود تا مردم ایران همچنان وفادار به آرمان امام و شهدا و ولایت فقیه باشند.

پوستی با اشاره به جلسات متعدد اعضای شورای شهر اردبیل در تصویب تعرفه سال 98 گفت: در تدوین و تهیه تعرفه سال 98 بیشتر از همه جانب مردم و شهروندان نگه داشته شده و در اغلب بخش‌های تعرفه ما با تثبیت و حتی کاهش ارقام سال گذشته روبه‌رو هستیم.

وی افزود: اعضای شورای شهر در جلسات برگزار شده در شهرداری و همچنین شورای شهر ساعت‌های متمادی را در مورد بحث و بررسی و تصویب تعرفه صرف کردند و امروز با اکثریت آرای اعضای شورای شهر تعرفه 98 به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: در حال حاضر اعضای شورای شهر در کمیسیون‌های تخصصی بودجه سال 98 را مورد بررسی قرار داده‌اند که امیدواریم در ماه آینده بودجه سال 98 به تصویب رسیده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شود.

پوستی با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت و شان ارباب رجوع در مجموعه شهرداری تصریح کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم  قطعا حجم مراجعات مردم به شهرداری بالا می‌رود انتظار بر این است تا مجموعه شهرداری رفتار شایسته و در شان ارباب رجوع را مورد توجه و مدنظر قرار دهد.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: شورای پنجم هم در تعرفه و هم بودجه‌نویسی توسعه ساخت و سازهای ایمن را در مناطق کم‌برخوردار مورد توجه و دقت نظر قرار داده است.

حبیب فتحی اظهار کرد: تخفیفی که شورا و شهرداری در ساخت و سازهای مناطق کم‌برخوردار اعمال کرده اقدامی شایسته و در خورد توجه است که امیدواریم اعمال این تخفیف‌ها به رونق ساخت و ساز در مناطق کم برخوردار منجر شود.

وی تصریح کرد: امسال براساس تصمیم اعضای شورای شهر در معابر زیر 12 متر و کوچه‌هایی که مشکل داشتند 50 درصد تخفیف در عوراض ساخت و ساز اعمال شد تا بخشی از مشکلات و دغدغه‌ها برطرف شود.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در تعرفه سال آینده علاوه بر تخفیف عادی و مقطعی که تا 50 درصد اعمال می‌شود 30 درصد نیز تخفیف ویژه برای ساخت و ساز اصولی در این مناطق در نظر گرفته شده است تا در مجموع با 80 درصد تخفیفی که ارائه می‌شود توسعه ساخت و ساز در مناطق کم برخوردار انجام شود.

فتحی تصریح کرد: امیدواریم ساکنان مناطق سیزده‌گانه اردبیل به ویژه مناطق کم برخوردار از این فرصت استثنائی استفاده کنند تا نسبت به ساخت و ساز ایمن و در شان مردم در این مناطق اقدام شود.

وی از حمایت شورای شهر از توسعه فضای سبز به ویژه در آپارتمان‌ها و مناطق با فضای محدود خبر داد و گفت: خوشحال هستیم که در تعرفه معافیت‌هایی برای ایجاد بام سبز و یا تراس سبز در نظر گرفته شده تا بخشی از کاستی‌ها و کمبودها را در این حوزه جبران کنیم.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: شهروندان می‌توانند از این فرصت ایجاد شده استفاده کنند تا با راهنمایی و مشاوره کارشناسان زبده شهرداری نسبت به توسعه فضای سبز در واحدهای مسکونی خود اقدام لازم و قانونی را انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر