کد خبر: 945598
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
ليگ قهرمانان اروپا، برد خفيف رم
مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه با انجام دو بازی آغاز شد. شاید مهم‌ترین بازی ابتدای این مرحله را بتوان جدال منچستریونایتد و پاری‌سن‌‍‌ژرمن نامید، دیداری که با برتری پاریسی‌ها به پایان رسید تا منچستر بعد از هفته‌ها با سرمربی جوان خود ببازد.
حامد قهرمانی
جوان آنلاین: شکست در تئاتر رؤیا‌ها
از روزی که اوله‌گونار سولسشر هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت، منچستر متحول و تبدیل به تیمی شد که همه انتظار آن را داشتند. شاگرد سرآلکس فرگوسن، منچستر را در همان ریل استاد قرار داد تا این تیم دوباره اوج بگیرد، اما لیگ قهرمانان قصه‌ای متفاوت برای سولسشر و منچستر رقم زد، اولین شکست، آن هم در خانه و مقابل چشم هوادارانی که آمده بودند تا قدرت‌نمایی منچستر متحول شده را در اروپا هم ببینند. پاری‌سن‌ژرمن ۲ بر صفر برنده جدال اولدترافورد شد تا گام مهمی برای صعود به مرحله بعد بردارد، هرچند که پاریسی‌ها خوب می‌دانند نباید شیاطین سرخ را دست‌کم بگیرند.
توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از کسب این پیروزی گفت: «می‌دانم منچستر توانایی پیروزی در بازی پاریس را دارد، فوتبال همین است. ما فعلاً از این پیروزی لذت می‌بریم، اما از فردا خودمان را برای دو بازی مهم مقابل سنت‌آتین و منچستر آماده می‌کنیم.»
سولسشر، سرمربی منچستر هم با اذعان به قدرت بالای پاری‌سن‌ژرمن گفت: «باید از این مسابقه درس بگیریم. این بازی‌ها می‌تواند باعث پیشرفت شما شود. امشب ما خوب نبودیم و سطح فنی پاری‌سن‌ژرمن خیلی از ما بالاتر بود.»

پورتو امیدوار به بازی برگشت
در دیگر بازی سه‌شنبه شب آ. اس‌رم در زمین خود به سختی و با نتیجه ۲ بریک از سد پورتوی پرتغال گذشت تا همه چیز به بازی برگشت کشیده شود. دی‌فرانچسکو، سرمربی رم خوب می‌داند که چه کار سختی پیش‌رو دارد. او که از نمایش بازیکنانش به هیچ‌وجه راضی نیست، بعد از پایان مسابقه با وجود برتری خفیف مقابل پورتو گفت: «این نتیجه تأسف‌آور است. باید ۲ بر صفر پیروز می‌شدیم، اما حالا با گلی که خوردیم شرایط‌مان برای بازی برگشت سخت‌تر شد. البته نمی‌توانم بازیکنانم را به خاطر این گل سرزنش کنم، اما در بازی برگشت حق اشتباه نداریم، چون حذف می‌شویم.» ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسپانیایی پورتو هم بعد از شکست مقابل رم با اشاره به اینکه اصلاً دوست ندارد در چنین دیدار‌هایی شکست بخورد، گفت: «رم فقط کمی از ما بهتر بود. با این حال باید با تمرکز بالا آماده بازی برگشت شویم. ما فرصت خوبی برای جبران نتیجه بازی رفت داریم و می‌توانیم در خانه موفق به صعود شویم. په‌په، مدافع باتجربه پورتو هم ضمن تأکید به شانس بالای بازگشت تیمش در بازی برگشت گفت: «هرچند باختیم، اما این نتیجه می‌تواند به سود ما تغییر کند. باید چند فیلم را مرور کنیم و آنالیز دقیق‌تری داشته باشیم تا کمتر مرتکب اشتباه شویم و بتوانیم به یک‌چهارم نهایی صعود کنیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار