کد خبر: 945497
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
دادستان سمنان خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از دریافت گزارش سازمان بازرسی مبنی بر وجود سوء جریان مالی در عملکرد برخی از هیأت‌های ورزشی خبر داد و گفت: دادستانی برای تحقیق و بررسی وقوع جرم ورود پیدا کرده است.

حیدر آسیابی گفت: با دریافت گزارش مبنی بر وجود سوء جریان مالی در عملکرد هیأت‌های ورزشی استان سمنان و با رصد و جمع‌آوری مستندات لازم و تجزیه، تحلیل‌های صورت گرفته برداشت‌های غیرقانونی در ارتباط با اعتبارات دولتی مربوط به حوزه ورزش توسط دادستانی مورد تحقیق قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر، پرونده به یکی از شعب بازپرسی ارجاع شده که بازپرس نیز پس از صدور دستورات لازم و جمع‌آوری دلایل، با توجه به درجه مجازات قانونی اتهامات انتسابی در راستای ماده 180 قانون آیین دادرسی کیفری، دو نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان جلب شدند و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان همچنین اتهام انتسابی را اختلاس عنوان کرد و گفت: میزان اختلاس برآورد شده در حال حاضر حدود 6 میلیارد و 500 میلیون ریال است که تحقیقات جهت مشخص شدن میزان دقیق آن ادامه دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر