کد خبر: 945495
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
حسن بیکی:
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: 10 هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی و 40 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش خصوصی و تعاونی برای جبران 20 سال عقب ماندگی های دامغان نیاز است.

ابوالفضل حسن بیکی در نشست امام جمعه و اعضای شورای شهر دیباج با استاندار سمنان در سالن شهرداری این شهر افزود: جبران عقب ماندگی های دامغان با تخصیص اعتبارهای دولتی و خصوصی میسر خواهد بود.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بسیاری از کشورها به وجود رهبری ایران غبطه می خورند چرا که عزت، اقتدار و سربلندی امروز کشور ناشی از رهبری فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای است.
حسن بیکی ادامه داد: بزرگترین وظیفه ملت و مسئولان در کشور، دفاع از آرمان ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی اظهار داشت: همزمان با سفر رییس جمهوری به استان سمنان در آذرماه امسال، 960 میلیارد ریال اعتبار با هدف ایجاد فاز دوم جاده معلمان به جندق اختصاص یافت که عملیات مناقصه این طرح به انجام رسیده است.
حسن بیکی افزود: قانون گذاری و توجه به حوزه انتخابی از وظایف نمایندگان است، پس در کنار قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی باید به مشکلات شهر نیز توجه شود.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات آب در جنوب دامغان اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک، مجتمع آب شرب در منطقه های جنوبی دامغان به منظور رفع مشکل کمبود آب شرب آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، شهر دیباج یکی از شهرهای شمالی شهرستان دامغان در استان سمنان است که در 55 کیلومتری شمال شهر دامغان قرار دارد.

** ایجاد شهرک دامداری در شهر کلاته رودبار دامغان نیازی ضروری است
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شهرک دامداری در کلاته رودبار دامغان می تواند موجب رشد و توسعه مناسب اقتصادی شود و نیازی ضروری است.
حسن بیکی شامگاه سه شنبه در نشست امام جمعه و اعضای شورای شهر کلاته رودبار با استاندار سمنان در دبیرستان 15 خرداد این شهر گفت: کلاته رودبار دارای 15 هزار دام سبک و سنگین است که با این توانمندی به شهرک دامداری نیازمند است.
نماینده مردم دامغان در مجلس اضافه کرد: شهر کلاته با ظرفیت موجود می تواند تا 50 هزار راس دام را در سال پرورش دهد.
حسن بیکی ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی و روستایی از مطالبه های مردم این شهر و مسئولان شهرستان دامغان است چرا که این طرح ها در کلاته رودبار توجیه اقتصادی دارد.
وی افزود: با توجه به طرح هادی و با شهر شدن این منطقه، دامداری ها به اطراف شهر منتقل شد که این امر مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.
حسن بیکی گفت: در سفر آذرماه امسال رییس جمهوری به استان سمنان، چهار بانده شدن جاده آستانه به دیباج مطرح شد که این طرح با 920 میلیارد ریال اعتبار به مناقصه گذاشته شد.
وی افزود: توجه به تخصیص اعتبار تکمیل کریدور شمال به جنوب از دیگر طرح های سفر ریاست جمهوری بود که 450 میلیارد ریال کار مناقصه برای احیای این کریدور در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و وحدت در این شهر بین مسوولان و مردم فراهم است که این امر، اعتبارات را به سرمایه تبدیل می کند.
شهر کلاته رودبار یکی از شهرهای شمالی شهرستان دامغان در استان سمنان است که در 45 کیلومتری شمال شهر دامغان قرار دارد.
استاندار سمنان به منظور کلنگ زنی طرح جامع امامزادگان جعفر (ع) و محمد (ع) دامغان ، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت دیباج، دیدار با شورای شهرهای دیباج و کلاته رودبار به دامغان سفر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر