کد خبر: 945398
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
گفت وگوی "جوان آنلاین"با رئیس فدراسیون وزنه برداری
در حالی چهارمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر کمتر از ۱۸ روز دیگر به میزبانی تهران برگزار می‌شود که تا چند روز پیش قرار بود اهواز میزبان مسابقات باشد، اما بنا بر دلایلی که هنوز مشخص نیست محل میزبانی مسابقات تغییر یافت و تهران میزبان مسابقات اعلام شد. مسابقات بین المللی جام فجری که سهمیه ورودی المپیک را دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است.
سرویس ورزشی جوان انلاین – وحید صابری: علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره شرایط وزنه برداران گفت: وزنه برداران کشورمان طبق برنامه ریزی از قبل تعیین شده خود را برای مسابقات آماده می‌کنند و مشکل خاصی ندرند. مسابقات با توجه به اینکه وردی المپیک قرار گرفته از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و این قطعا کار را برای همه وزنه برداران سخت‌تر خواهد کرد.
مرادی: جام فجر را با قدرت و باشکوه در تهران میزبانی خواهیم کردوی در ادامه افزود: متاسفانه در شرایطی که وزنه برداران در کمال آرامش پیگیر تمرینات شان هستند، اما برخی‌ها سعی داشتند آرامش تیم را بهم بزنند، اما ما با حمایت‌های ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، جام فجر را باشکوه و قدرت در تهران میزبانی خواهیم کرد. با مسئولان ورزش کشور در راستای ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری جام بین المللی فجر، دیدار داشتم تا این دوره از مسابقات به نحوه هر چه بهتر برگزار شود. به عنوان نماینده خانواده بزرگ وزنه برداری از سلطانی فر وزیر ورزش و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تشکر ویژه می‌کنم که همیشه عنایت و توجه ویژه‌ای به این ورزش دارند. بی تردید چنین حمایت‌ها و توجهاتی موجب می‌شود شاهد تداوم نتایج درخشان و قهرمانی‌هایی باشیم که در این سال‌ها کسب شده است.
مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از اینکه میزبانی به تهران منتقل شد برخی‌ها سعی کردند تا از این فرصت به وزنه برداری آسیب بزنند، اما بدانند که این این قطار با سرعت و استحکام بیشتردر حال حرکت است. در چند روز گذشته رئیس هیات استان خوزستان تلاش ویژه‌ای داشتند تا دوباره اهواز میزبان مسابقات باشد، در این چند روز، تماس‌های مکرری از استان‌های مختلف داشتیم تا میزبانی این دوره را که بایستی در اسفند ماه برگزار شود، دریافت کنند که با توجه به کم بودن زمان، امکان آن برای امسال فراهم نیست؛ اما خرسندیم وزنه برداری به چنین جایگاهی رسیده که تمامی کشور را در کنار خود می‌بیند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: وزنه برداران ملی پوش کشورمان عاشقانه به دنبال اعتلای کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی هستند و برای همه ما مهمتر از هر چیزی فقط موفقیت تیم ملی و افتخار آفرینی برای کشورمان است. از تمامی پیشکسوتان، زحمتکشان و علاقه‌مندان به این ورزش در سراسر کشور که زمینه اعتلای آنرا در کشور و جهان فراهم کرده‌اند، تشکر می‌کنم و انشاله الله با حمایت‌های ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، جام فجر را با قدرت و باشکوه در تهران میزبانی خواهیم کرد تا بار دیگر شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان در عرصه‌های بین المللی باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار