کد خبر: 945390
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
رئیس کل بانک مرکزی:
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به برخی ابهامات نوشت: برای بانک مرکزی در کنار تقویت ارزش پول ملی، ثبات در بازار و ممانعت از نوسان نیز مهم است، ولی این بدان مفهوم نیست که از کاهش نرخ ممانعت کرده یا در پی افزایش آن باشیم.

جوان آنلاین: عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی پس از حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز توفیق حضور در میان خیل عظیم مردم عزیز را پیدا کردم که به خاطر چهلمین سالگرد انقلاب به صحنه آمده بودند. دهها نفر از راهپیمایان، با دیدن حقیر، ابراز لطف کرده و موجبات توضیحات زیر را فراهم ساختند:

۱. عموما نسبت به حقیر و عملکرد بانک مرکزی در این دوره سخت، ابراز محبت کرده و قدردان بودند. انصافا قوت قلبی بود جهت ادامه راه.

۲. سوالی در ذهن برخی بود که درسته بانک مرکزی نمی‌خواهد قیمت دلار پایین بیآید؟ گفتم نعوذباله! مگر ممکنه؟ برای بانک مرکزی در کنار تقویت ارزش پول ملی، ثبات در بازار و ممانعت از نوسان نیز مهم است، ولی این بدان مفهوم نیست که از کاهش نرخ ممانعت کرده یا در پی افزایش آن باشیم.

۳. تاکید داشتند که تلاش بیشتری برای کاهش نرخ دلار بشود. گفتم من هم معتقدم نرخ فعلی به هیچ وجه قیمت ذاتی دلار نیست و برای تعدیل آن برنامه داریم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را مصروف تقویت ارزش پول ملی خواهیم کرد.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عبدالله اللهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
من که بعید می‌دونم هدف و برنامه‌ای برای تقویت پول ملی وجود داشته باشد
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
تا وقتی صنعت کشور شکوفا نشود این حرف ها حرف است
ناشناس
|
France
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
داستان به مرگ گرفتن تا به تب راضی شدن را با تمام وجود در این دولت شاهد بودیم !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار