کد خبر: 945386
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه و ذوب‌آهن از صنایع بزرگ و مادر کشور است که اثرگذاری قابل توجهی بر مقوله تولید و اشتغال در کل کشور داشته و باید مورد توجه همه مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به لزوم نگاه ملی و کشوری به حمایت از صنعت فولاد اظهار کرد: فولاد مبارکه و ذوب‌آهن از صنایع بزرگ و مادر کشور است که اثرگذاری قابل توجهی بر مقوله تولید و اشتغال در کل کشور داشته و باید مورد توجه همه مسؤولان قرار گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه افزود: این مجتمع درآمد قابل توجهی برای اقتصاد کشور داشته و لازم است که مسؤولان کشوری و استانی نسبت به این بنگاه اقتصادی بی‌توجه نباشند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شرکت طی ماه‌های گذشته مورد تحریم مستقیم آمریکا قرار گرفت و اعمال تحریم‌های جدید، مشکلاتی را برای این شرکت ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس، این شرکت که صادرکننده محصولات فولادی به کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای اروپایی بود دچار برخی چالش‌ها شده است.
موسوی‌لارگانی تأکید کرد: مسأله فولاد مبارکه، مسأله یک شهرستان نیست و با بخشی نگری نمی‌توان به آن نگاه کرد؛ این کارخانه نیاز به نگاه ملی و استانی دارد و توصیه ما به مدیریت این شرکت این است که نگاهی استانی و ملی داشته باشد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان متذکر شد: ذوب‌آهن و فولاد مبارکه پذیرای نیروهای انسانی از سراسر کشور بوده‌اند و نباید به آن‌ها با دید بخشی و منطقه‌ای نگاه کرد؛ چرا که در حال حاضر مشکلات این صنایع برای استان اصفهان است و استفاده‌های آن ملی است.
وی یادآور شد: مدیرانی که کارنامه آن‌ها نشان‌دهنده خبرگی است، می‌توانند در شرایط سخت کنونی بازوی مدیرعامل این کارخانه‌ها باشند و از تجارب خود برای رفع گره‌های موجود در تولید و صادرات شرکت بهره ببرند، باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.
موسوی‌لارگانی در پایان یادآور شد: در تلاش هستیم که راهکارهای رفع مشکلات این کارخانه را از وزیر صنعت جویا شویم تا در این زمینه دقت بیشتری صورت گیرد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار