کد خبر: 945370
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری حق‌بینی، حق‌گویی و حق‌طلبی از ویژگی‌های یک رسانه انقلابی و ایمانی است که انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اصحاب رسانه به نحو مطلوبی صورت گرفت.
حمیرا رحیمی

سردارعلی‌محمد اکبری 22 بهمن‌ماه در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار کرد: اصحاب رسانه در خلق حماسه 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند.
وی افزود: دشمن تمام توان خود را به کار بست تا شاهد حضور پرشور مردم در صحنه نباشیم اما تلاش اصحاب رسانه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و این امر مثال زدنی است.
سردار اکبری با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیاری توسط اصحاب رسانه‌های اعم از نوشتاری و شنیداری در طول یکسال گذشته انجام شده است، تاکید کرد: اصحاب رسانه اقدامات سپاه و بسیج را نیز به نحو مطلوبی منعکس کردند.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف امدادرسانی در حوادث و محرومیت‌زدایی پیشگام بودند، گفت: حق‌بینی، حق‌گویی و حق‌طلبی از ویژگی‌های یک رسانه انقلابی و ایمانی است که انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اصحاب رسانه به نحو مطلوبی صورت گرفت.
سردار اکبری با اشاره به اجرای 1300 پروژه عمرانی در استان توسط سپاه و بسیج تصریح کرد: در هفته جاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه 50 خانه مددجویی و 300 جهیزیه را به نیازمندان تقدیم خواهد کرد.
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر