کد خبر: 945261
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
فرمانده سپاه بیجار:
فرمانده سپاه بیجار رویکرد جدید سپاه را محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری جوان از بیجار، سعید شعبانی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد روستای نجف‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه ما هر چه داریم از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است، اظهار کرد: پیشرفت‌های کشور در تمامی زمینه‌ها مرهون خون مطهر شهیدان و پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با تشریح انقلاب‌های بزرگی که در دنیا اتفاق افتاده است، انقلاب اسلامی ایران را کامل‌ترین انقلاب‌ عنوان کرد و گفت: هر انقلابی باید چهار مرحله بسترسازی، پیروزی، استمرار و استکمال را طی کند تا ماندگار شود، ما در هیچ انقلابی بجز انقلاب اسلامی ایران شاهد آن نبوده‌ایم.

شعبانی یادآور شد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تبیین شده و مشکلات و چالش‌ها نباید بزرگنمایی شود چون با راهکارسنجی این مشکلات نیز رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان بر این باور بودند که ایران اسلامی نمی‌تواند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرد گفت: دشمن تمام سعی و توطئه‌های خود را بکار برد تا از این مهم جلوگیری کند اما غافل از اینکه این همبستگی ملی است که موجب پیروزی انقلاب شده است و این همبستگی همچنان ادامه دارد و دست هر دشمنی را از ایران و آرمان‌های انقلابی‌‌اش دور ساخته است.

شعبانی در ادامه رویکرد سپاه را محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری عنوان کرد و گفت: ساخت خانه محرومین در اولویت اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه بیجار است.

وی افزود: در راستایی محرومیت‌زدایی، اولین اقدام توسط بسیج سازندگی ساخت 50 خانه محرومین در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری‌های مستمر به 130 واحد در روستاهای محروم رسید.

فرمانده سپاه بیجار اظهار کرد: تاکنون ساخت 30 پروژه در روستاهای بخش کرانی، مرکزی و چنگ الماس آغاز شده که 10 پروژه مربوط به دهستان نجف آباد در بخش مرکزی است.

شعبانی از اعطای 15 مورد تسهیلات اشتغالزایی توسط سپاه بیجار خبر داد و گفت: توزیع 100 بسته مواد غذایی، پوشاک و لوازم‌التحریر بین نیازمندان و محرومان توسط بسیج سازندگی سپاه بیجار در روستاهای دهستان نجف‌آباد از دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی است.

وی همچنین احداث 5 سرویس بهداشتی، 2 غسالخانه در روستاهای بابانظر و قباسرخ، بازسازی هفت مدرسته با اعتبار هر یک 5 میلیلون تومان، آبرسانی به روستایی شیرکش را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه بیجار برشمرد.

به گفته شعبانی، احداث سالن ورزشی و احداث 2 کیلومتر سیل‌بند در روستای قبا سرخ، احداث 2 خانه عالم، تکمیل مسجد روستای کانی‌کن از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه بیجار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر