کد خبر: 945258
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
پزشکیان:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در شرایط فعلی از حقوق مسؤولان کاسته و به حقوق مردم اضافه کنیم و مردم ببینند تعادل در کشور وجود دارد و مسؤولان نیز در سختی هستند با مشکلات کنار خواهند آمد.

مسعود پزشکیان اظهار داشت: باید صادقانه با مردم صحبت کنیم و واقعیت‌ها را با آنها در میان بگذاریم. اگر حقیقت موجود در جامعه کتمان شود زمانی که مردم با واقعیت‌ها روبه‌رو ‌شوند، می‌گویند مسئولان دروغگو هستند. در صورتی که واقعیت‌ها گفته شود مردم از شرایط آگاه می‌شوند و برای مواجه با آن آماده خواهند شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حتی اگر واقعیت‌ها کتمان شود، مردم پس از ۶ ماه با حقیقت روبه رو خواهند شد و در صورتی که واقعیت ها به آنها گفته نشده باشد به سیستم بدبین و اعتماد و سرمایه اجتماعی از دست خواهد رفت.

در جنگ اقتصادی تمام عیار با آمریکا از نظر اقتصادی هستیم

وی با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی تمام عیار با آمریکا از نظر اقتصادی هستیم، اظهار کرد: آمریکا با تمام قدرت به دنبال زمین گیر کردن ایران از نظر اقتصادی است. قدرتی که می‌تواند چین، روسیه و اروپای متحد را به چالش بکشد برای ما نیز چالش‌هایی ایجاد کند. اگرچهگفته می شود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما می تواند ایران را تحت فشار قرار دهد. مشکلات موجود در جامه زاییده چالش‌هایی است که آمریکا ایجاد کرده است. اگر چه این حرف ناقض تاثیر مدیریت‌های غلط در ایجاد شرایط کنونی نیست اما نباید تمامی مشکلات را ناشی از مدیریت نادرست بدانیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با طرح این سوال که در طول ۴۰ سال با وجود تغییر مدیریت‌ها مشکلات کشور حل نشده علت چیست؟ اظهار کرد: مادامی که کشور در چالش است هر مدیری نیز که تغییر کند باید با مشکلات دست و پنجه نرم کند چراکه در این شرایط قواعد مدیریتی عمل نمی‌کند بنابراین با تغییر مدیریت مسئله و مشکلات حل نخواهد شد.

پزشکیان گفت: اگر چه نحوه مدیریت نیز در حل مشکلات کشور اثرگذار است اما زمانیکه مدیر با قدرت در مناصب قدرت قرار گیرد با متهم کردن وی، زمینه برکناری او را فراهم می‌کنیم چراکه مدیر با کفایت و توانا به حرف دیگران توجهی نکرده و کار علمی انجام می‌دهد متاسفانه چنین فردی را به مسائلی مانند ضد دولت، دو تابعیتی بودن، ضد ولایت و... متهم کرده و به گونه‌ای با وی برخورد می‌شود که فرد در این مقام نماند.

ساختار سیاسی ما مدیریت پر قدرت را بر نمی‌تابد

وی با بیان اینکه ساختار سیاسی ما مدیریت پر قدرت را بر نمی‌تابد، یادآور شد: مدیر پر قدرت، کار خود را انجام می‌دهد و توصیه های غیرکارشناسی را نمی‌پذیرد به همین دلیل با زدن برچسب هایی به این فرد او را از کار برکنار می‌کنند در این شرایط  جامعه، هر فردی که مدیریت کند لنگی وجود خواهد داشت و اگر قرار باشد این مشکلات به گردن فردی که به دنبال حل مشکلات است انداخته شود مدیر توانا و پرقدرت مدیریت را نمی‌پذیرد در نتیجه مشکلات ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر