کد خبر: 945257
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تشکیل جلسه ای با حضور مدیران ارشد مس ایران در خصوص پیگیری انتقال حساب های معادن استان به خود استان خبر داد.

علی جهانگیری، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات صریح استاندار آذربایجان شرقی مبنی بر اجرای بند 4 بند الف ماده 43 قانون برنامه ششم مبنی بر اینکه حساب های بانکی و گردش مالی خرید و فروش معادن با رعایت ضوابط قانونی باید در استان های محل ذخایر معدنی انجام پذیر جلسه ای در همین راستا با محوریت بررسی نحوه انتقال حساب های بانکی و مالیاتی شرکت مس سونگون و شرکت های پیمانکاری طرف قرار داد در تبریز برگزار شد.

وی در پاسخ به نحوه برخورد و نگاه مدیران مس ایران با این موضوع گفت: خوشبختانه نگاه مدیران ارشد مس ایران نیز در این خصوص بسیار مطلوب بود و امید می رود با تعامل ایجاد شده شاهد تحقق برنامه های فوق در کمترین زمان ممکن باشیم.

جهانگیری از استقبال و اعلام آمادگی شرکت های پیمانکاری فعال در معدن مس سونگون نیز جهت تمرکز بخشی از گردش مالی خود در بانک های استان خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده  مقرر شده است تا این مهم هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، همچنین با اشاره به توافقاتی در راستای تفکیک حساب های مالیاتی پرداختی از بابت شرکت مس سونگون برای شرکت صنایع مس ایران ادامه داد: در همین راستا مقرر شد جلسات تخصصی با حضور مسئولین امور مالیاتی کشور و کارشناسان دو طرف تشکیل و نتیجه نهایی بعد از احصاء راهکارها عملیاتی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر